Okei oli siis haluun sellasen tosi coolin Dessun cal 50 äksön ekspres ja silleen niklattuna niinkuin kountterissa. Mitä mun täytyy siihen vitun lupahakemukseen laittaa ? Laitanx mä siihen et harrastan soramontulla tarkkuusammuntaa ?
Mun mielestä tarkkuusammuntaan sopis paremmin awikka :/
Toi dessu ois niin siisti brassailuun ja vois tehdä kaikenlaisia liikkeitä hollywood tyyliin !!! Kyl siinä tsiksit tykkäis kun kainalokotelossa kiiltelis kultane dessu. Siis tosi pimp meininkiä !!
Onx muuten totta et dessun luotei voi väistellä Matrix tyyliin ? Ihan vitun siistii !
haluun luvan
moon noob
2
232
Vastaukset
- Xirtam
Jos sä meinaat käyttää asetta elvistelyyn peilin edessä, niin laita se hakemukseen käyttötarkoitukseksi. Hae lupa kahdelle aseelle, sillä näyttää paljon paremmalta kun ase on kummassakin kädessä.
Luoteja voi väistellä Matrix tyylii. Tosin moni ei ole ehtinyt oppia liikkeitä, sillä harjoitella ei voi kertaakaan. Väistelyn tätyy mennä kerrasta putkeen... - mä vaan
Mistä näitä provoja tulee...???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256