Ikävän helpottamiseksi...

Sydän Alanyassa

Olin Alanyassa elokuun toisella viikolla ja sydän on totisesti jäänyt sinne lämpimään ja iloisten ihmisten luokse. Kaikki te, jotka olette olleet Alanyassa nyt heinä- tai elokuussa, voisitteko kertoa baareissa ja discoissa soineiden kappaleiden esittäjiä ja nimiä? Itselläni on niin huono muisti, ettei nimet jää mieleen. Kiitoksia kaikille etukäteen. Ensi kesää odotellessa täytyy tyytyä musiikkiin!

6

1250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

kevin lyttle-turn me on
      underdog project vs.sunclub-summerjam
      kelis-milkshake
      usher-yeah
      summerlove-remember

olin n.3 viikkoa sitten marmariksessa ja ainakin nämä soi siellä kokoajan..olen varma,että samat biisit soi alanyassakin (:

• sasu

royal gigolos--california dreaming
        danzel--pump it up
        tarkan--dudu
        mustafa sandal--aya benzer
        tarkan--simarik
        dj casper--cha cha slide
        gökhan özen--civ civ
        katula katula
        lorna--papi chulo

• Sydän Alanyassa

Kiitoksia tuhannesti!!!! Vielä saa muutkin kertoa biisejä, varsinkin niitä turkkilaisia!!!

• shark

löytyy myös dudun ja simarikin lisäksi kuzu kuzu ja sikidim joista ainakin henkilökohtaisesti tykkään.. :)

• Marjo

.. soi mm. nämä turkkilaiset biisit:

Sertar Ortac-Beni Unut

Yalim-Zalim

Yildiz Tilbe-Yuru Anca Gidersin

Ayse Hatul Önal-Ceksene Elini

Gulben Erken-Kandiramazsin Beni

Nazan Öncel-Hay Hay

Mustafa Sandal-Aska Yurek Gerek

Lara-Allah Versin

..muutamia mainitakseni =)

• Marjo

.. elikkä Yalim = Yalin =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe