Miten löytyy laadukasta seuraa?

Tyytyväinen kuvaton

Olen hieman yllättynyt tästä valituksen määrästä, mitä näillä palstoilla on koskien nettitreffailua.

Profiilini on ollut kuvattomana täällä suomi24:ssä muutaman kuukauden ja olen saanut vastauksia karkeasti noin 15-25 mieheltä eli en siis sellaista tulvaa mitä naisten kerrotaan yleensä saavan. Profiilia on kuitenkin käyty katsomassa noin kymmenkertainen määrä. Uskoisin, että laatimani teksti ja ilmoittamani kiinnostuksen kohteet yms. ovat toimineet hyvänä filtterinä sille, millaiset miehet minua ovat lähestyneet.

Suurin osa vastanneista miehistä on kirjoittanut ihan kohtuullisen hyvää kieltä ja vain muutama on ehdotellut suoraan s*ksiseuraa. Kuvia on vaihdettu sähköpostilla toisen osapuolen sitä pyytäessä, joskus aiemmin, joskus myöhemmin. Ainakaan suoraan en vielä ole kenenkään kuullut pettyneen ja he ovat olleet halukkaita tapaamiseenkin eli en ole kuvattomuudesta huolimatta mikään ihan täysin toivoton tapaus, vaikken mallimitoissa olekaan. Olen tavannut muutaman miehen niistä, joiden kanssa juttu on tuntunut luistavan, ja he ovat olleet fiksuja, koulutettuja ja hyvässä ammatissa olevia miehiä.

Olenkin tullut siihen tulokseen, että suurinta ääntä ja valitusta täällä pitävät ne, jotka "eivät vastaa kuvattomille". Seuran haku perustuu valitettavan monella -niin miehellä kuin naisellakin- ensin siihen miltä ihminen näyttää ja sitten vasta mietitään persoonallisuuksien sopivuutta. Pitkäaikaista suhdetta vaan ei yksinkertaisesti voi perustaa pelkän ulkonäön perusteella, vaikka se monesti olennainen osa prosssia onkin.

Suosittelisinkin, että panostakaa ihan oikeasti siihen profiilitekstiin, kertokaa laajasti mistä pidätte ja mistä ette. Avartakaa mielenne ja vastatkaa kuvattomillekin, voitte yllättyä. Kaikki kuvattomat eivät ole suohirviöitä ja karmeita sekopäitä.

Kaikkien olisi hyvä muistaa, että määrä ei kontakteissa korvaa laatua, kun lopulta tarvitaan vain se yksi, joka kolahtaa.

31

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjjkhkhkjjj

Mä en ymmärrä tuollaista joukkodeittailua, jossa juostaan treffeillä monien kanssa samaan aikaan.

Tulee mieleen joku idols jossa joka viikko karsitaan yksi pois...Yäk

• 1+17

Deittailu on eri asia kuin seurustelu. Deittaillessa tutustutaan ihmiseen ensin, jotta voidaan päättää onko pohjaa jatkossa jollekin muulle. Eihän kenenkään oleteta baarissakaan kieltäytyvän menemästä hitaille pelkästään sen perusteella, jos on jo yhden kerran käynyt tanssimassa, minkä jälkeen lähdettiin jatkamaan iltaa kukin tahoilleen.

• Pekka Puusilmä

Mielestäni aloittajan puheenvuoro kuvastaa hyvin laaditun profiilin merkityksen. Tietoisilla valinnoilla voidaan rajata tai avartaa yhteydenottojen määrää haluamaansa suuntaan. Kuvan puuttuminen profiilista arvatenkin karsii yhteydenottojen määrää.

Jos tarkastellaan miesten ja naisten profiileja rinnakkain näistä paljastuu usein keskeinen ero. Koska miehet voittopuolisesti ovat aloitteen tekijöitä, näiden profiilit pyrkivät mielyttämään laajempaa joukkoa naisia. Nasten kohdalla tilanne on toinen. Yhteydenottoja satelee joka tapauksessa, joten useimmiten naisilla varaa tehdä tiukempia rajauksia mielensä mukaan. Kovin tiukka rajaus saattaa kuitenkin kieliä sitä että profiili on laadittu puhtaasti miesten yhteydenottoja varten.

Aloittajan puheenvuorosta ei ilmennyt tekikö hän itse aloitteita ja kuinka hyvin profiili soveltui tähän tarkoitukseen. Ilmeisesti siihen ei ollut tarvetta, jos kerta miesten yhteydenotot ylittivät odotukset.

• eh?

>Kovin tiukka rajaus saattaa kuitenkin kieliä sitä että profiili on laadittu puhtaasti miesten yhteydenottoja varten.

Tarkoitatko että ihminen ei vastaa sitä mielikuvaa minkä hän antaa itsestään profiilissaan jos hän hakee aivan määrätynlaista kumppania? Vai vihjaatko tällä prostituutioon? Meinaan jos hakee miespuolista kumppania, niin eikös ideana juurikin ole saada yhteydenottoja miehiltä...?

• dgirhgäöivfc

Kannattaa ennemmin laittaa suoraan fB tökkäys jos mielenkiintoisen näkee paikkakunnalla. En lämpene tälle palstalle laitettua profiilia.

• 8+2

Ei kai se nyt omiakin yhteydenottoja estä vaikka olisikin tiukat kriteerit profiilissa, koska ei kai kukaan järkevä sellaista lähesty, joka ei kutakuinkin sovi profiiliin?

• näääin

Niin,voidaan tämä katsoa myös niin että jopa kuvaton nainen joka kirjoittaa profiilinsa jotain fiksua,saa enemmän viestejä kuin kuvallinen mies.Profiilin tsekaneita on itselläni nyt tasan 182,profiiliperustettu viime marraskuussa.Tämän aikana,minua ei lähestynyt yksikään oikean ikäinen nainen (24-31)joten,noita lähestymisiä ei voi laskea.Itse aloittamaani parinkymeneen lähestymiseen on vastanut 3 neitoa; 1 liirumlaarumia kirjoittava joka lopulta keskittyihin kahteen muuhun mielummin,1 joka oli kiinnostunut kunnes säikähti lapsi toivomustani ja 1 " ei kiitos".Ei voi hääpöisenä saldoa pitää,vai kuinka?

Aloituksesi myös osoitaa sen että miehet ovat se aktiivinen osapuoli ja nainen vain odotelee prinsessan tavoin "kuka haluaa valloittaa minut".Tietysti,onhan se mukavampi vain keskittyä niihin jotka ovat jo valmiiksi kiinnostuneita kuin itse laittaa viestiä ottaen turpiinsa kerta toisensa jälkeen.

• Naikkkkonen

Mulla on kuvallinen ilmoitus ollut nyt kaksi viikkoa, profiilia on käyty katsomassa noin 1100 kertaa ja viestiä tullut noin 150 mieheltä. Ja ei ole siis mikään provosoiva ns. seksikäs kuva vaan ihan mukava ja iloinen kasvokuva. Yhtään törkyviestiä tai seksin vonkaajaa ei ole kohdannut. Ja ikää on 35v.

• kiira1

Kuva näköjään merkitsee ainakin miehille tosi paljon. Minulla on myös ollut ilmoitus pari viikkoa. Siinä aikana profiilia on käyty katsomassa 15 kertaa. Ei viestejä, eikä vastauksia viesteihin. Että silleen...

• Tyytyväinen kuvaton

Mukava naisena kuulla, että täältä löytyy paljon fiksujakin miehiä myös kuvalliselle vastanneista. Kuitenkin yksi syy pysyä kuvattomana oli juurikin tuo viestitulvan mahdollisuus. Toki olisi imartelevaa saada paljon enemmän viestejä miehiltä, mutta eihän tuollaiseen määrään pysty mitenkään järkevästi keskittymään, jos elämässä on muutakin tekemistä kuin asua suomi24:ssä.

Olen myös tyytyväinen siihen, että minua lähestyvät miehet eivät ole niin kovin pinnallisia, että haluavat ensin nähdä kuvan, ja sitten vasta miettivät olenko persoonana sellainen, josta olisivat kiinnostuneita.

Kuvattomuuteen on myöskin se syy, etten halua hankaloittaa työtäni paljastamalla yksityiselämääni liikaa kaikille mahdollisille.
      Työssä tavatessani paljon ihmisiä tulee joskus epäsuoria ehdotuksia ja tissien tuijottelua, vaikka työasuni on asiallinen. Voin vain kuvitella kuinka paljon enemmän epämukavia tilanteita työssä syntyisi, jos olisivat bonganneet minut treffi-palstalla.

Onnea "Naikkoselle" sen oikean löytämiseen!

• En halua hankaloittaa työtäni!! miten se hankaloittaa työtäsi? olen itse n. 3000 hengen työpaikassa ja ei yhtään pelota/hankaloita työni tekoa. Jos joku kysyy tai mainitsee asiasta, vastaan: Joo on mulla siellä ilmoitus, kun en muuten ehdi hakemaan seuraa ja baareissa ei kiinnosta käydä! Näin helppoa se on, tuo on ennakkoluuloa vaan, jos olet koulussa töissä ja pelkäät että oppilaat kiusaa niin kertoo enemmän sinun huonosta itsetunnosta jos ei tuollaista asiaa pysty nuorten kanssa puimaan.

• tarkka kuvallinen
        steelhead80 kirjoitti:

En halua hankaloittaa työtäni!! miten se hankaloittaa työtäsi? olen itse n. 3000 hengen työpaikassa ja ei yhtään pelota/hankaloita työni tekoa. Jos joku kysyy tai mainitsee asiasta, vastaan: Joo on mulla siellä ilmoitus, kun en muuten ehdi hakemaan seuraa ja baareissa ei kiinnosta käydä! Näin helppoa se on, tuo on ennakkoluuloa vaan, jos olet koulussa töissä ja pelkäät että oppilaat kiusaa niin kertoo enemmän sinun huonosta itsetunnosta jos ei tuollaista asiaa pysty nuorten kanssa puimaan.

Nimim. Tyytyväinen kuvaton mainitsee tissien tuijottelusta jne. Voin hyvin uskoa että miehet ovat entistä enemmän kimpussa kun kuulevat että nainen hakee kumppania. Joillekin miehille ei mene millään perille että tällainen vapaa sinkkunainen ei olekaan olemassa nimenomaan heitä varten, vaan päättää ihan itse kenestä kiinnostuu ja kenestä ei.

Itse olen netissä saanut kintereilleni ainakin yhden tyypin sen takia että hän tietää että haen toisinaan myös seksiseuraa kun kyllästyn turhaan ja turhauttavaan kumppaninhakuun. Se että haen seksiseuraa ei välttämättä tarkoita sitä että haluan sitä häneltä, tai edes sitä että lähden tapaamaan ketään minulle vastanneista miehistä. Nytkin on taas mennyt 8 kk ilman ja ei tee millään tavalla kipeää...

• Sisar valkoisessa

Niin no jos mies kysyy duunipaikalla niin ensimmäinen looginen kysymys on
        että ai mites sinne eksyit, että sullahan on kans siellä sit profiili.
        Ja jos nainen niin kysyn, että vittuako lesbo naisten kuvia kattelet.
        Toi on toiseksi huonoin selitys ikinä! Paras kuulemani oli yhdellä
        siskolla siellä, joka kertoi olevansa niin kuuluisa suomessa ja eri toten Helsingissä, ettei voi laittaa kuvaansa ..Itsekkään en kuvaa laittanut,
        kun painoin 50 kiloo enemmän. Ja se tuntuu olevan ongelmasi.

• kuvaton myös
        tarkka kuvallinen kirjoitti:

Nimim. Tyytyväinen kuvaton mainitsee tissien tuijottelusta jne. Voin hyvin uskoa että miehet ovat entistä enemmän kimpussa kun kuulevat että nainen hakee kumppania. Joillekin miehille ei mene millään perille että tällainen vapaa sinkkunainen ei olekaan olemassa nimenomaan heitä varten, vaan päättää ihan itse kenestä kiinnostuu ja kenestä ei.

Itse olen netissä saanut kintereilleni ainakin yhden tyypin sen takia että hän tietää että haen toisinaan myös seksiseuraa kun kyllästyn turhaan ja turhauttavaan kumppaninhakuun. Se että haen seksiseuraa ei välttämättä tarkoita sitä että haluan sitä häneltä, tai edes sitä että lähden tapaamaan ketään minulle vastanneista miehistä. Nytkin on taas mennyt 8 kk ilman ja ei tee millään tavalla kipeää...

Naulan kantaan "tarkka kuvallinen"! Mikään ei ole niin pikkumainen ja kostonhaluinen kuin avoimesti naisten tissejä tuijotteleva tyyppi, joka saa pakit. On paljon helpompaa antaa ne pakit, kun voi vain antaa ymmärtää olevansa varattu. Tämä ei loukkaa miehistä itsetuntoa niin pahasti kuin se, ettei vain yksinkertaisesti kelpaa.

• kuvaton myös
        Sisar valkoisessa kirjoitti:

Niin no jos mies kysyy duunipaikalla niin ensimmäinen looginen kysymys on
        että ai mites sinne eksyit, että sullahan on kans siellä sit profiili.
        Ja jos nainen niin kysyn, että vittuako lesbo naisten kuvia kattelet.
        Toi on toiseksi huonoin selitys ikinä! Paras kuulemani oli yhdellä
        siskolla siellä, joka kertoi olevansa niin kuuluisa suomessa ja eri toten Helsingissä, ettei voi laittaa kuvaansa ..Itsekkään en kuvaa laittanut,
        kun painoin 50 kiloo enemmän. Ja se tuntuu olevan ongelmasi.

Työpaikka perusteena kuvattomuudelle ei tarkoita välttämättä pelkästään työkavereiden reaktioiden pelkäämistä. Myynti- markkinointi- ja asiantuntijatehtävissä, joitakin esimerkkejä mainitakseni, on todella hankalaa työn kannalta, jos yksityisasiat sotkeentuvat työkuvioihin. Jos tehtävänäsi on vakuuttaa henkilö hyväksymään/ostamaan edustamasi tuote, idea tai palvelu ja olet joutunut antamaan hänelle pakit, miten luulet sen vaikuttavan lopputulokseen? Ei taatusti lupaa hyvää työn kannalta. Valitettavan usein tunne menee järjen ohi tällaisissa tapauksissa.

Lisäksi asiassa on se pointti, että suomi24:n profiileja pääsee katselemaan kuka vain. Eihän profiilien selailu anonyyminä vaadi tirkistelynhaluiselta oikeastaan juuri mitään. Miehet mainostavat useinkin käyttävänsä testiprofiileja, joten miksipä ei joku stalkkeriurpokin ilman minkäänlaista oikeaa seuranhakumotiivia sellaisen voisi laatia ja moni varmasti niin tekeekin. Uskon, että pelkästään tirkistelyä harrastavat eivät suoraan irvaile toisten profiileille, koska sehän olisi liian suoraselkäistä ja samalla he tulisivat paljastaneeksi kyseenalaiset touhunsa.

Kun tutustuminen aloitetaan ensin viestien vaihdolla, laiskimmat urpot karsiutuvat pois ja kuvan lähettäminen sähköpostiin on jo askel kohti parempaa henkilösuojaa.

Mielestäni netti on nykyihmiselle hyväksyttävä ja oiva tapa löytää fiksuja tuttavuuksia, eikä mikään epätoivoisten viimeinen oljenkorsi. Ikävä kyllä todella paljon on vielä sitäkin asennetta, että nettitreffailu on vain luusereille. Jos tuttavissa on paljon näin ajattelevia, ei varmasti ole mukavaa saada itselleen friikkileimaa.

• Naikkkkonen

No kyllä se naisillekin merkkaa, kuva siis. Itselleni ainakin. Ja en tällä tarkoita, että miehen pitäisi olla joku adonis tms. mutta jos saa paljon viestejä niin kyllä ne kuvattomat helpommin "hukkuvat" kuin kuvalliset. Jos viesti on kuitenkin kiva ja mies on valmis lähettämään kuvan vaikka s-postilla niin sitten homma on ok. Ymmärrän sen, että joillakin on esim. sellainen työ ettei kuvaa halua laittaa framille.

• tavis mies.

Joo joo, vaikka olisin mailman paras kirjailija niin ei mulle naiset vastaa kun näkee naamani kuvasta joka on profiilissa. Ei naisetkaan aina mitään sanaseppoja ole. Monet ei osaa edes pilkkua käyttää. Se on yks hailee mitä siellä lukee kun naiset vastaa vain jos mies on komee.

• tarkka kuvallinen

Aloittajakin kuitenkin ON vaihtanut kuvia, eli tapaamaan hän ei ole lähtenyt kuvaa näkemättä.

Itse olen käyttänyt paljon sellaista saittia jossa minun ei ole edes mahdollista nähdä toisen osapuolen kuvaa ellei hän sitä itse suostu myöhemmin s-postitse laittamaan. Oma kuvani on esillä kasvot sensuroituna jotta näkyy edes jotain jonka perusteella tehdä alustavimmista alustavin päätös kirjoittaako minulle vai ei. Eli pakko vastata kuvattomille.

Ja vastaan täällä S24:ssäkin, jos ihminen on asiallinen tapaus. Kuvattomia en ehkä itse lähesty oma-aloitteisesti ilmoituksia lukiessa ja tähän on yksi syy: kun käy sopivat ikäryhmät sopivalla alueella läpi, ilmoituksia on vieläkin niin tuhoton määrä ettei millään PYSTY niitä kaikkia lukemaan ellei tee siitä puuhasta päätyötään. Täällä on vielä sekin riesa että haku toimii ihan miten sattuu, joten paljon minkäänlaisia rajoituksia ei edes pysty antamaan, vaan on tyydyttävä paikkakuntaan ainoana rajoituksena. (En tiedä onko tämä jo muuttunut eli onko saatu systeemit kuntoon.)

Mutta ilman edes surkean kuvan näkemistä en lähde treffeille asti. Tämä sen takia että kuvasta kuitenkin näkee osviittaa siitä olisiko toinen sitä tyyppiä josta voi viehättyä, plus sen takia että pelkään vilunkipeliä jos toinen ei suostu laittamaan kuvaansa. Eli että hän on varattu, eikä halua että jää todistusaineistoa petturuudesta kenenkään koneelle.

• Joo joo

Ole rauhassa.
      Tuskin suurinosa on niin epätoivoisia ,että ne kattoo jo kuvattomatkin.
      Hyvää kieltä?? Jätetään ne työt sinne kouluun,jooko?
      Et olekkaan ja siksi ei kuvaa ole, kuten sanoin osa on epätoivoisia.
      Et ole.Niin, kumma juttu mutta kuva on kaikki kaikessa se on syy
      miksi lähestyt jotain baarissa se on syy miksi lähestyt jotain kaupassa,
      koska etpä kuule heidän puhuvan. Tämä on aika paksua kirjoittajansa tapaan.

Aivan varmasti ylättyisin, mutta vanha kuva on parempi kuin pussilinen uusia
      aika kaamea on jos on niin realisti, ettei kehtaa laittaa kuvaa näkyville.
      Ei se mee noin ,oon tuntenut ihan sika ujoja naapurintyttöjäkin ja nekin on kuvansa tonne laittaneet, mulla on isellä kouluaikaisia frendejä joista osa fb frendeinä ja jokaisella on kuva.
      Jos jotain kuvattomuus paljastaa niin paksun sielun.
      Kuvattomuus kertoo sen ,että mars-patukka voittaa miehen.

• 9+14

Eihän tästä tolkuttomasta löpinästä ota mitään selvää.

• ~cissi~
        9+14 kirjoitti:

Eihän tästä tolkuttomasta löpinästä ota mitään selvää.

Kun tekstitaidot on heikot, kuva on tärkeä.

• Höpö höpö

Siis meinaat, että baarissa pitäis ihmsiten olla säkki
      päässä ja auton ja asunnonkin varmaan olet ostanut ilman,
      että olet kuvaa nähnyt kyllä muuten näin on.

• Faktat faktoina

Erinomainen vertaus tuo asunnon ostaminen, tosin toimii juuri päinvastoin kun ehkä olit ajatellut..!

Menepäs kiinteistönvälittäjän luo ja sano, että haluaisin sellaisen nätin ja hyvin pidetyn asunnon, olisiko sellaisista kuvia. Hän todennäköisesti pitää sinua hieman tärähtäneenä, jos sanot, ettei ne asunnon muut ominaisuudet kiinnosta, vaan ensin pitää nähdä vain kuvia, jotta tiedät oletko kohteesta enemmän kiinnostunut..

Eli tässäkin asiassa järkevä järjestys on niin päin, että ensin mietitään mitä tarkalleen ottaen ollaan hakemassa ja vasta sitten katsotaan vastaako ulkoasu toivottua. Kuusihenkiselle perheelle yksiö ei vaan sovi, vaikka kuinka olisi nätti asunto ja muuten loistoyksilö. Pitää myös määritellä etsitäänkö omistusasuntoa vai vuokrakämppää (elämänkumppania vai lyhytaikaista seuraa).

Kun on ensin kaikista tarjolla olevista karsittu omien kriteerien avulla minkä tyyppistä, kokoista, hintaista ja miltä alueelta asuntoa haetaan, siirrytään katselemaan kuvia ja kokonaisuudessaan mielenkiintoisinta mennään myös katsomaan paikan päälle. Jos asunto muuten vaikuttaa erinomaiselta laaditun myyntitekstin perusteella, tosissaan oleva ostaja käy katsomassa onko kohde itseä kiinnostava, vaikka kuvia ei olisikaan tai ne ovat puutteelliset.

Joskus kuvat ovat antaneet paljon paremman kuvan todellisuudesta ja kohteen näkeminen pudottaa maan pinnalle tuottaen ison pettymyksen. Joskus taas tuhruisen kuvan tai kuvattomuuden takaa paljastuukin todellinen helmi. Pieni puute julkisivussa ei lopulta haittaa, jos muuten kyseessä on loistoyksilö, joka vastaa etsijän tarpeita.

Näin toimii fiksu nettideittailijakin. Ensin kartoitetaan onko ihmisen persoonassa ja luonteessa potentiaalia ja sitten katsotaan onko ulkokuorikin sellainen, jonka kanssa pystyy elämään. Ulkonäkö edellä hakevat joutuvat todennäköisesti pettymään useammin, kun eivät ole tutustuneet sisältöön niin tarkasti etukäteen. Vrt. hometaloon haksahtaneet: on katsottu enemmän vain pintaa eikä tutkittu onko koko paketti oikeasti kunnossa.

Valitettavasti kummassakaan tapauksessa ei ole takeita siitä onko asunto tai kumppani loppupeleissä "se oikea" itselle, se selviää vain ajan kanssa.

• lisää faktaa...

Et selvästi ole alalla. Tiedätkö montako asuntoa vuodessa myydään pelkillä kuvilla?

Onko aavistustakaan moniko lomaosake vaihtaa omistajaa kuvien perusteella..

Olet taatusti enemmän hukassa luin hän joka nopeasti ja tehokkaasti karsii joutavat hahmot kuvan perusteella.

Kuvista ei tosiaan selviä onko oikea... mutta väistämättä käy ilmi se kiinnostaako ja piste.

• Faktat faktoina
        lisää faktaa... kirjoitti:

Et selvästi ole alalla. Tiedätkö montako asuntoa vuodessa myydään pelkillä kuvilla?

Onko aavistustakaan moniko lomaosake vaihtaa omistajaa kuvien perusteella..

Olet taatusti enemmän hukassa luin hän joka nopeasti ja tehokkaasti karsii joutavat hahmot kuvan perusteella.

Kuvista ei tosiaan selviä onko oikea... mutta väistämättä käy ilmi se kiinnostaako ja piste.

Et selvästikään ymmärrä lukemaasi. Jos ihminen hakee yksiötä Helsingin keskustasta, hän EI ole kiinnostunut Suomen upeimmasta loma-asunnosta Kuusamossa, vaikka olisi MITEN hienot kuvat tai päin vastoin.

Ensin pitää tietää suunnilleen mitä on hakemassa ja sitten vasta katsellaan kuvia niiden parista jotka jokseenkin täyttävät kriteerit.

Vastaavasti tuskin tulee automyyjälläkään kauppoja Hummerista, jos ostaja haluaa itselleen pienen, näppärän ja taloudellisen kauppakassin. Ei vaikka olisi Hummerista kuinka hienot kuvat ja tuunattu miten upeaksi. Tajutkaa jo....

• ~cissi~

Kuva on palkinto, jonka saa harvat ja valitut leikin kestäneet :)

Maailma on täynnä inflaation kärsinyttä kuvallisuutta. Osa kuvaprofiileista on feikkejä, kuva on jostain luvatta otettu. Mies, joka syttyy kuvasta, ei sytytä.

Kuvaton voi rakentaa profiiliinsa verbaaliansan, johon medialukutaidottomat tippuvat. Näin on siilattu jyvät akanoista kahdesti, jäljellä on vain parasta a-luokkaa.

• 10+9

Toi kuvavaatimus ja ajatus, että vaan hyvällä kuvalla menestyy ja saa yhteydenottoja tai vastauksia oikeen ruokkii ihmisiä feikkaan kuvaansa. Kuinka paljon niitä 5 vuotta ja 15 kiloo sitten otettuja kuvia käytetään profiileissa?! Tapaamisen jälkeen onkin torjutulla tyypillä syytä taas porata täällä kuinka ollaan pinnallisia ja vaan ulkonäöllä on väliä! Tosi kumma juttu että tulee pakit sen jälkeen kun toinen huomaa tulleensa k*setetuksi.

• kauniiden kaveri

Onko kenellekään tullut mieleen, että jos on kaunis joutuu aika paljon huomion kohteeksi sen ulkonäön perusteella eikä se kaikki huomio ole välttämättä mukavaa. Itse oon tavallisen näköinen, mutta kavereina on muutama todellinen kaunotar. Ne on avautuneet siitä kuinka turhauttavaa on että miehiä kiinnostaa vaan päästä pikkareihin eikä se mitä heidän päässä liikkuu. Monesti on tullut kuultua että miehet on kaikki sikoja. Ja useet onkin, niitä kiinnotaa vaan päästä painaan sitä hyvännäköistä muijaa eikä touhuissa oo mitään järkee.

Aina ensimmäisenä näistä naisista huomataan kauneus eikä sitä millainen persoona on. Moni mies hakee itselleen statusnaista eikä kavereitani kiinnosta sellainen. Vähän hiljaisemmat ja vaatimattomammat miehet ei uskalla lähestyä niitä vaikka just sellaisesta pitäisivät. Ettei heti joku taas vääristele niin ei ne mitään susirumia miehiä etsimäällä etsi tai halua muttei tarvii olla joku Brad Pittkään tms. Eivät oo ettiny seuraa netistä vielä, mutta toinen joka on nyt sinkku sanoi harkitsevansa. Eikä taatusti laita kuvaa mainitsemistani syistä.

Jokainen tehköön ja ajatelkoon mitä haluaa mutta kannattaa välillä miettiä olisko jonkun muunkin jutuissa vähän perää.

• -------------

Ehkäpä naisen ei useinkaan kannata laittaa kuvaa, etenkin jos näyttää kauniilta ja haluaa löytää jotain muuta kuin pelkkää seksiä.

Entäs miehillä? Jos mies kirjoittaa hyvin ja näyttää hyvältä, niin kuva kannattanee laittaa oheen? Pariutumisjutuissa ja etenkin nettitreffeissä on niin kovat naisten markkinat, että miehen olisi parasta esiintyä edukseen kaikin mahdollisin tavoin. Sieltähän ne kuvattomat ja fiksut, mutta söpöt naiset kivasti löytyy, kun kirjoittaa pitkän, hyvin kirjoitetun ja persoonallisen tekstin ja laittaa myös viehättävän naamansa näkyville.

Ennen Treffit-osion uudistusta, kun koko ilmoituksen sai lukea tekemättä omaa profiilia, huomasin kyllä tosiaan, että kuvattomilla naisilla oli usein paljon mielenkiintoisemmat profiilit kuin kuvallisilla.

• Mietin vaan

Taas on aloitettu uusi ketju törkyviesteistä. Kuinka ollakaan naisella on profiiilissa kuva. Haluisin itsekin laittaa kuvan ilmoitukseen niin olisi kaikilla helpompaa etteit tarvitsisi miettiä mahtaako pärstä sitten miellyttää kun on ensin juteltu tai oonko musta kiinnostuneen miehen mielestä liian lihava. En silti tosiaain laita sitä.

Miksi te miehet ootte niin idiootteja että pilaatte tämän koko hyvän systeemin käyttäytymällä kuin kiimaiset paviaanit? Vai onko täällä suomi24ssä vain feikkiprofiileja ja teinejä?

• aurinkopaistaaNYT

Deittailu on eräänluokan karjamarkkinat, joten päätin säilyttää itsekunnioitukseni
      ja lopetin kuukausi sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7654
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5979
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3538
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1997
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1875
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      19
      1698
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1579
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      65
      1398
    Aihe