Muuta asumaan Rovaniemen kaupunkiin odottele ja elä kaikessa rauhassa - muuten niin rauhaisessa asuinympäristössä.
Kunnes kuin puun takaa yllättäen, näet todella oudosti käyttäytyviä ihmisiä.
Mitäpä haittaa heistä muuten olisikaan, kun ymärtävät olla huutelematta mitään.. Mutta on todella outoa ja ikävää että, tälläisiä ihmisiä on keskuudessamme - jotka naureskelevat aiheettomasti ja katsovat tylysti toisia, vieraita ihmisiä...
Mitä tästä tulee mieleen juuri sinulle..
Kokemuksesta puhun!
6
268
Vastaukset
Juuri näin. muualta tulleena voin sanoa, että todella pienet piirit ja voi kuinka pieni sieluista väkeä! Noh onneksi pääsen lähiaikoina muuttamaan pois täältä:)
- 2-naamaiset
Totta puhut ! Kymmenien vuosien kokemus tästä ilmiöstä . Mikäli haet syytä siihen , niin ensimmäisenä tulee oman huonon itsettunnon pönkittäminen. Mikäli perheen piirissä esiintyy ongelmia , kuten alkoholismia on Rovaniemellä ollut tapana hakea syylliset naapureista tyyliin: " Eihän meillä , mutta tuo naapurin Jaakko , siinä se on juoppo jätkä" ! Taas se on tuokin istumassa täällä Hulibumpassa . Ai minä itsekkö ? Noh kahvin vain tässä otin bussia odotellessa.
Eipä ole alkoholiongelmaa ja hulibumpassa en ole käynyt koskaan. ihan normaalisti olen koittanut tutustua ihmisiin harrastuksissa ja opiskeluympäristössä.
- nainen851
Itsekin pääsiäisenä tähän törmäsin. Roipparissa meidän kahden hengen seurueeseen tuli 2 miestä. Minun ystäväni tunsi tämän toisen ja he juttelivat kahdestaan, kysyin tämän toisen miehen nimeä niin vastauksena tuli " mitä vittua se sulle kuuluu" olin niin pöyristynyt etten saanut sanaa suustani. Muutaman sanan vain olisin vaihtanut, ei se tarkoita että perhettä olisin perustamassa vaikka nimeä nyt satuin kysymään, ihme juntti! Ja valitettavasti täällä Rovaniemellä asuu ihmisiä joille äiti ei ole opettanut minkäänlaisia tapoja, sääli sinänsä :(
- diiba duu
Ompa yllätys että noin ääliö jätkä.Tollasta käyttäytymistä odotan kun olen Porissa,Rollossa en ole tollasiin törmännyt.
- noin2
Niin näitä tököjä jälkijättöjähän on rovaniemi pullollaan. Älä noteeraa niin sekös jälkijättöjä vituttaa................jeah !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470