olisi kiva saada vinkkejä miten tulisi asettaa sorsan kuvat? kuinka paljon olisi hyvä olla ja onko väliä uros ja naaras puolisilla?
Sorsan kuvista
3
641
Vastaukset
- mää
kyl mun mielestä kymmenkunta alkaa olla jo hyvä. mut 4-5 vähintään. ei taida olla väliä onko uros vai naaras kuvia. ainaki ite oon huomannu et tekee hyvää ku laittaa sekaan tavin kuvia. ei kovin vierekkäin kuvia. semmonen luonnollisen näköinen parvi.vähä ylinmäärästä narua et kuvat "ui" tuulessa edestakas.
- svh
on yleensä 10-20 kuvaa ja jos esim jossai niemes tai lahukas oon passis niin laitan ne v-muotoon niin monesti ne laskeutuu juuri siihen väliin. Jos ne on siel tääl niin ainakin minun kohdalla on käynyt et pervi laskeutuu kauemmas kuvista. Mut tapojahan on kymmeniä mut v-asetelma minun kohdalla on toiminut ja jatkan edelleen niin. METSÄSTYS ONNEA
- einari
Mielestäni syksyn sorsajahteihin ei kannata ottaa vihreäpäisiä uroskuvia, sillä syysvärit heinäsorsanaaraalla - ja koiraalla liki samat, Vai onko usein näkynyt vihreäpäisiä yksilöitä jahdin aikana? Sorsat voi jopa karttaa viherpäitä pitäen näitä erillaisina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457402
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 372258
- 432258
- 162246