Raskaus naiseille

Äiti...

Jo heti alussa on näytettävä pullistuvaa mahaa. Tänä aamuna tuli oikein paha olo katsellessa säätiedoitusta kun nainen oli jo melkein synnytystillanteessa ja tiukassa tee paidassa. Samoin Vappu Pimiän ohjelmassa raskaana ollessaan käytti mitä tiukempia vaatteita.
10 vuotta sitten itse samassa tilanteessa oli ihania äitiysvaatteita, joita oli mukava käyttää vaihteen vuoksi.
Onko pallomahasta tullut muotinäyte?

Myös nuoret miehet ärsyttävät jotka kasvattavat epäsiistejä karvoja kasvoilleen ja pilaavat ulkonäkönsä.
Aamulla istuin vastapäätä nuorta miestä, jolla oli parran tynki, puoreät silmälasit, kaljuksi ajettu pieni pää.
Ajattelin että voi miksi teet itsesi noin epämiellyttävän näköiseksi, kun kasvosi voisi näyttää paljon miellyttävämmältä.

1

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit pahoin raskaana olevan puolesta ;) Se mikä miellyttää toista, ei aina miellytä jotain toista. Näin on ja tulee aina olemaan. Yksi elämän rikkauksista on erilaiset ihmiset.

Itse en koskaan raskaana ollessani peitellyt vatsaani. Miksi olisin, enhän muutenkaan peitä naiseuttani. Jos olisin pukeutunut säkkiin, olisin näyttänyt tynnyriltä. Näytin varmaan muutenkin, koska vatsani jokaisessa raskaudessa on ollut suhteettoman suuri kokooni nähden :)
      Oletko kiinnittänyt huomiota, että naiselliset naiset haluavat näyttää naisellisilta raskaanakin? Usein ei niin naiselliset naiset pukeutuvat raskaana löysiin t-paitoihin, lappuhaalareihin ym.? Jokainen tyylillään ja omana itsenään, eiks niin?

Elämä on paljon leppoisampaa, kun ei anna pienten asioiden ärsyttää itseään. Vaikka minulla ajoittain onkin tarve pysähtyä yksityiskohtaisuuksien äärelle, jonkun karvat naamassa eivät herätä itsessäni juurikaan ajattelemisen aihetta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7185
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4008
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3503
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2998
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2197
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45