Ehkäpä talitiaistenkin suojelu kuuluu luonnonsuojeluun ja suojelua ne tarvitsevat ruokinnan muodossa talvella. Mutta, mutta - se ruoka, mitä kaupoissa tarjotaan, kuten talipallot, on viimeiset 2 - 3 vuotta ollut jostain minulle tuntemattomasta syystä ollut linnuille syötäväksi kelpaamatonta. Itse olen kahteen eri paikkaan laittanut eri kaupoista ostamiani palloja tarjolle samalla tuloksella. Maistamassa on käyty, mutta siihen se jää.
Kun talipallot kerran aikaisemmin kelpasivat, herää epäilys, että niitten koostumusta on jotenkin ratkaisevasti muutettu.
Valvooko mikään viranomainen tällaisia tuotteita? Vai saako villieläimiä varten myydä mitä tahansa kelvotonta tavaraa?
Toivoisin, että jokin eläinrehujakin valvova viranomainen tutkisi tämän epäilemättä miljoonissa liikkuvan kaupan tuotteitten laadun. Nykyinen tilanne on sekä huijausta että eläinten kannalta vaingollista.
Talitiaset
Tinttibongari
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058