Kertooko mitään ihmisestä, jos n. 50 -vuotias nainen ottaa punamustat rastat pidennökset ja hänellä on tatuointi kädessä?
rastat ja tatuointeja 5-kymppisellä
8
199
Vastaukset
- ounou.
se on vähän sillai, että elämä pitää elää silloin kun on hengissä.
jos on siinä iässä, ettei enää jaksa korvaansa lotkauttaa muiden mielipiteille, vaan tekee mitä on halunnut. - merituuuuuli
Itse ainakin katson kunnioittaen, että kyseinen nainen uskaltaa poiketa valtavirrasta vielä tuonkin ikäisenä. (En nyt siis väitä että olisit vanha, usein vain tyyli muuttuu arkisemmaksi mitä vanhemmaksi tulee.)
- neitikevät65
kertoo että hän on upea ihana nainen ja elää täysillä oman näköistä elämää ! harmaat hiirulaiset saa miettiä mitähän muut sanoo...........-
- 11+13
Miten ulkonäkö kertoo mitään ihmisestä?
Mut on tuomittu niin monesti ulkonäön perusteella, että oon ehtiny olla jo pahoinpitelijä, narkkari, ruma, outo, friikki ynnä muuta kivaa. Ja tosielämässä en ole mitään noista.
Eiköhän jokainen saa olla sellainen kun on. Tuskin kukaan on yhtään toista parempi. - Uskonnnonvapaus
Kertooko mitään palstapoliisista kun poisti kirjoitukseni johon olin laittanut pari linkkiä Rastafarista?
Kertoo ainakin sen että palstapoliisi vastustaa sananvapautta ja uskonnonvapautta. En haukkunut kirjoituksellani ketään, toki kyllä mainitsin aloittajan ahdasmielisyydestä ja näköjään palstapoliisi on yhtä ahdasmielinen.
Näillä palstoilla kyllä voi lukea vaikka mitä pas''''aa, mm. ime '''''' ja tapa '''''' yms. mutta niitä ei poisteta.
No en sitten enempää paasaa rastafarista, jos jotakuta kiinnostaa tämä uskonto tai elämäntapa niin voi googlettaa: rastafari:
Rastafari on 1930-luvulla Jamaikalla syntynyt Vanhaan testamenttiin pohjautuva uskonto.- pusujaxxx
Tämä on tyyliosio, ei uskonto-osio. Siksi luulen että poistettiin.
- Myös rastapää
Niin mutta tietty tyyli voi kuulua tiettyyn uskontoon tai elämäntapaan.
tatuoinnit on sen verran yleisiä nykyään et aika monella tulevalla viiskymppisellä on tatuointeja, ja sitä vanhemmillakin..
vai pitäskö ne niinku poistattaa sit ku tulee johonki tiettyyn ikään, niinku?
ja eikö nyt ihminen saa pitää ihan sellaista hiustyyliä kui itse tykkää?
sitä se kertoo,
mur
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134