Oon vähän yli 150cm ja painan 34 kiloa, mikä näistä menee mulle parhaiten?
34,36,38
Xs, s, m
:I Mielelläni painaisin enemmän
Apuja
apuja:iii
1
163
Vastaukset
- huoh.
Ei tuota voi pituuden ja painon perusteella sanoa. Mittaa rinnan, vyötärön ja lantion ympärys mittanauhalla ja katso sitten mittataulukosta. Kaikki mainitsemasi aikuisten koot ovat sinulle liian suuria, joten kannattaa googlettaa lasten mittataulukoita. Aikuisille ei yksinkertaisesti tuollaisia kokoja ole.
Itse olen 162 cm ja 65 kg ja käytän kokoa 38 tai M, joten sinä et ole lähelläkään sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174