Vaihtariksi ilman järjestöä.

onnikka2

Onko joku ollut vaihtarina ilman järjestöä ja onko se ylipäätään mahdollista.

4

395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi onnistua

Jos teidän koululla on ulkomailla ystävyyskoulu, sen kautta voi onnistua ilman järjestöä. Samoin olen kuullut, että joku on ollut ulkomailla asuvan suomalaisen perheen järjestämänä kyseisessä kaupungissa vaihtarina. Byrokratia ja paperisota on kuitenkin kuulemani mukaan valtava näissä omatoimijutuissa, ja hoidat sen silloin itse, kun taas järjestöjen kautta menevillä järjestöjen ihmiset tekevät sen. Maksat siis siitä palvelusta kun maksat järjestölle.

• Enpä tiedä

Yksi tuttu selvitteli asiaa ja ainakin Jenkkeihin lähtö olisi ollut tosi vaikeaa. Jos se olisi onnistunut, niin koulupaikasta olisi joutunut maksamaan maltaita. Suosittelen järjestöä. Helpompaa kun työntekijät hoitavat viranomaisasiat ja muut säätämiset. Voi jopa tulla halvemmaksi kuin omatoiminen reissu. Jos valitset luotettavan järjestön, niin saat apua myös ongelmatilanteissa.

• onnikka2

Jos mulla on tuttuja britanniassa ja voisin asua heilla ja koulukin on jo hoidettu ni mita paperi hommia ois viela . kiitos kommenteista

• 3+3+

Tietenkin on mahdollista. Jos sinulla on perhe, jonka luona voit asua ja vanhempasi järjestävät paikan paikallisesta koulusta.
      Joka vuosi suomalaisia perheitä lähtee ulkomaille esim. vanhempien työn vuoksi ja tietenkin lapset menevät kohdemaassa kouluun.

Miksi kyselet täällä, jos perhe on jo suostunut ottamaan sinut vastaan ja koulunkin kanssa asiat on hoidettu? Vai onko niin, että sinun mielestäsi perhe voisi ottaa sinut luokseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37