40 miitti Hesassa 4.9.klo 18.00 alkaen.
Paikka:Satumaa linja-autoaseman vieressä vanhaa Postitaloa vastapäätä Mannerheimintiellä.
pöydässä Suomenlippu,siitä tuntee.
Jatkopaikka Zetori tai mihin nyt kuka haluaa lähteää.
tervetuloa kaikki
Romu
Hesassa 40+ miitti
3
1781
Vastaukset
- Tottakai
Katsomaan kun pieni piiri vetää lärvit, valitsee uudet parit sättikivaan ja heittelee toisiaan sitten ulos ja määrää kaljanjuontikieltoon. Ja sitten sättiin palatessaan pitää sisäpiirikivaa ja levittelee juoruja toisistaan. Hauskanpidoksi riittää että tekee kavereista vippejä ja ottaa vippioikeuksia pois muilta.
Älä vaan kaadu kotiin tultuasi!- pettynyt
Olin ekakertaa miitissä ja pettymys oli tosi rankka. Luulin, että siellä tavataan toisia ja nikille tulee ns. kasvot. Mutta totuus oli toisenlainen. Pieni sisäpiiri vaan siellä juhli keskenään ja uudet jäivät oman onnensa nojaan. On todella naurettavaa katsoa, kun keski-ikäiset henkilöt vetävät lärvit ja käyttäytyvät kuin teinit. Olen ihan tyytyväinen itseeni kun ei ole enää tarvetta "pitää hauskaa" niinkuin omat teini-ikäiset lapset. Olen ihan nuorekas ja myös osaan olla hauska, mutta haluan myös olla ikäseni ja aikuinen ihminen. Mutta jos tälläinen on sättiläisistä hauskanpitoa, niin en enää aio osallistua näihin teinibailuihin.
Tulen kyllä jos sellainen ryhmä järjestää miitin, missä voi keskustella ja tutustua muussakin ympäristössä kuin meluissa ravintolassa. Juoda voi omalla paikkakunnallakin ja se tulee todella paljon edullisemmaksi niin.
- lilli62
vieläkään rohjennut.. !!
ehkä sitten ensi kerralla!!
Koska ne muuten on??
ps. vaihdan nimimerkkiä sillä täällä on joku muukin lilli ( ehkä jo mua ennen..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396875
- 323878
- 453260
- 342834
- 162652
- 372218
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 341910