kulmakarvojen värjäys

kulmis2

Miten voisi mies parhaiten värjätä kulmakarvat? Minulla on tummanruskeat hiukset, mutta taasen vaaleanruskeat/ vaaleat kulmakarvat eli haluaisin saada ne tummemmaksi?? Mikä olisi paras keino?

6

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bisse3

Itse olen joskus värjännyt kulmat hiusvärillä samaan aikaan kun on tukankin värjänny. Hiusväripaketeissa tosin kielletään yleensä käyttö kulmakarvojen värjäämisen, mutta itellä ei ole kyllä aiheuttanut mitään ongelmia

• Hiusvari on hyva mutta sita on liian paljon tai jos osaat sekoittaa vain mini annoksen ettei tarvi koko ainetta tuhlata.
        Pienella harjalla tai vanhalla hammasharjalla kun kevyesti sipaiset kulmakarvoja vaaraan suuntaan ja varot ettei ainetta joudu ihoon. Ei liian kauvaa ettei tule maalatun nakoista.

Toinen konsti on sivella hairgel niihin se vahan tummenttaa.

• itsekin kokeillut

Käytä esim Refectosilin tai dependin kulmaväri settiä, joita saa esim. cittarista tai mistä vaan isommasta marketista. Myös joku tarjoustalon delia henna cream on hyvä ja edullisempi kuin refectosil.
      Paketissa on ohjeet ja värjäys on tosi helppoa, piristää ilmettä kummasti,suosittelen!

• Kosmetologiinkoukuss

Ensinnäkin, jos et itse osaa, käy kosmetologilla. Jälki on noin 100 kertaa parempi ja ammattilainen voi ohentaa kulmia samalla Koska jos niihin tulee lisää väriä (tummuutta), niin ne "paksuuntuvat" ja rupeat näyttämään pandakarhulta. Ja en tietenkään tarkoita kulmien ohentamista viiruiksi, vaan pitää ne tasapainossa värin/paksuuden suhteen.

• Iles 55

Moi

Olen käynyt samalla parturilla jo useita vuosia. Hän nyppii ja värjää kulmani hiustenleikkuun ohessa. Helppoa ja edullista

• Halle

Hei
      Itse sanoisin, että mulla on kosmetologin käsittelyssä tullut mielestäni aina liian tumma lopputulos, olkoonkin se itse tekijän mielestä onnistunut. Hennapohjaisella ei tule ensialkuun liian tummaa tulosta, vähän väriä kuitenkin. Olen itsekin opiskellut tuota kosmetologian alaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4914
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3985
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2331
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1938
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1828
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1185
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1124
    Aihe