voi sua mun entinen ihanuus

old shit

Alkaa kyllästyttää olla sun roskakori...mä oon koittanut olla ystävä sulle parhaani mukaan, mut vittuttaa se kun yhtäkkiä kun oot hyvällä tuulella, niin aivan yllättäen muutut ihan kusipiäksi ja kaikki menee päin viddua...ja mua alkaa se kyllästyttämään...en mä jaksa enää olla sun kaatopaikka, mihin kaikki pahat tuulesi kippaat, mutta hyvät fiilikset kippaat ihan jonnekkin muualle....nooh, toivottavasti se uusi juttu saa sut uuteen ihanaan elämään niinkuin itse asian ilmaisit.... toivottavasti silloin myös muistat mun olemassaolon.... suukkoja rakas...

7

733

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.mahdollisestimuuttunut

Oletko minkä ikäinen, etunimesi eka kirjain? Täällä voi olla nainen joka ikävöi sinua ja tahtoisi nähdä pitkästä aikaan..

• old shit

Minä en halua olla se joka ne asiat paljastaa, olisi luotettavampi (?) Lopputulos jos sinä voisit ne asiat musta kertoa, ja epäilen kyllä että olet eri ihminen jota mä tarkoitan... tämä nainen ei varmaankaan mua ikävöi ja jos ikävöisi, niin hän tietää kyllä yhden keinon millä ikävää voisi helpottaa...Se asia mitä tarkoitin sillä muutoksella, epäilen että se näin tehokas olisi että näin pian alkaisi tapahtumaan muutoksia...ikävä kyllä...

• se joku
        old shit kirjoitti:

Minä en halua olla se joka ne asiat paljastaa, olisi luotettavampi (?) Lopputulos jos sinä voisit ne asiat musta kertoa, ja epäilen kyllä että olet eri ihminen jota mä tarkoitan... tämä nainen ei varmaankaan mua ikävöi ja jos ikävöisi, niin hän tietää kyllä yhden keinon millä ikävää voisi helpottaa...Se asia mitä tarkoitin sillä muutoksella, epäilen että se näin tehokas olisi että näin pian alkaisi tapahtumaan muutoksia...ikävä kyllä...

T.mahdollisestimuuttunut .......siis?

• Bipon ex

Exäsi haiskahtaa bipolta.

• old shit

Ei hän ole bipo....vaikka siltä välillä tuntuukin, mutta en usko, hän on hyvin ihana ja lämmin ihminen pohjimmiltaan, miksi mulle tollasta tekee on arvoitus... no siinähän tekee, tai teki en mä jaksa sen naisen venkoiluun lähteä enää, vaikka mä tässä olenkin ollut se yhteydenottavampi osapuoli, mut vitut jaksa enää....pidä tunkkis saatana sanon mä.....

• Järistys
        old shit kirjoitti:

Ei hän ole bipo....vaikka siltä välillä tuntuukin, mutta en usko, hän on hyvin ihana ja lämmin ihminen pohjimmiltaan, miksi mulle tollasta tekee on arvoitus... no siinähän tekee, tai teki en mä jaksa sen naisen venkoiluun lähteä enää, vaikka mä tässä olenkin ollut se yhteydenottavampi osapuoli, mut vitut jaksa enää....pidä tunkkis saatana sanon mä.....

Maailmassa, Suomessa tuhansia samanlaisia tapauksia. Miksi edes oma ikäsi on vaikea sanoa, vai oletko joku narkki joka luulee että poliisit on kaapannut koneesi?

• old shit
        Järistys kirjoitti:

Maailmassa, Suomessa tuhansia samanlaisia tapauksia. Miksi edes oma ikäsi on vaikea sanoa, vai oletko joku narkki joka luulee että poliisit on kaapannut koneesi?

Juu olen, just sellanen mä olenkin....voi hyvät hyssykät mikä taikina sä olet....ei jumalauta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7332
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37