Miehet nylonsukissa.

Onko miehiä joita kiihottaa pukeutua liivisukkiin seksinmerkeissä? (Myös heterot).
Entä löytyykö naisia, jotka tykkäävät kun mies pukeutuu nyloneihin seksissä?

18

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrgen from Germany

Minä tykkätä pukeutua stayuppeihin ja korsettiin. Ja lederhosen.

• Carita

Olen 35 vuotias eronnut nainen. Entinen mieheni harrasti naisten alusvaatteisiin pukeutumista.
        Hä piti sukkanauhaliivejä ja nailonsukkia pikkateita ja rintaliivejä.
        Hän halusi rakastella tässä asussa ja halusi myös minun pukeutuvan samaan tyyliin.
        Annoin hänen pukeutua mieleisellään tavalla, koska silloin tiesin saavani häneltä kestävää ja voimakasta yhdyntää, jossa penis ei lerpahtele eikä naintihalut tyrehdy ja tiesin varmasti saavani täydellisen orgasmin.
        Ero tuli jatkuvasta vieraissa juoksemisesta ym. tekijöistä, ei kutenkaan naistenvaatteiden käytöstä.
        Nyt pitempään sinkkuna ollessa olen ehkä itseltänikin salaa haeskellut samantyyppistä miestä, joka nussisi minua lujasti sukkanauhojen välistä sojottavalla kyrvällään.
        En oikein tiedä vieläkö tälläisiä miehiä löytyisi?

• Carita kirjoitti:

Olen 35 vuotias eronnut nainen. Entinen mieheni harrasti naisten alusvaatteisiin pukeutumista.
        Hän halusi rakastella tässä asussa ja halusi myös minun pukeutuvan samaan tyyliin.
        Annoin hänen pukeutua mieleisellään tavalla, koska silloin tiesin saavani häneltä kestävää ja voimakasta yhdyntää, jossa penis ei lerpahtele eikä naintihalut tyrehdy ja tiesin varmasti saavani täydellisen orgasmin.
        Ero tuli jatkuvasta vieraissa juoksemisesta ym. tekijöistä, ei kutenkaan naistenvaatteiden käytöstä.
        Nyt pitempään sinkkuna ollessa olen ehkä itseltänikin salaa haeskellut samantyyppistä miestä, joka nussisi minua lujasti sukkanauhojen välistä sojottavalla kyrvällään.

Moi!
        Täälä kyllä löytyisi sellainen mies. Pukeudut vielä itse kyseiseen asuun?

• Jyrgen from Germany
        Carita kirjoitti:

Minä kanssa haluta keskustella Caritan kanssa. Pukeudun preussin punaiseen ja nyloneihi.

• Carita
        Jyrgen from Germany kirjoitti:

Minä kanssa haluta keskustella Caritan kanssa. Pukeudun preussin punaiseen ja nyloneihi.

Nylonsukat ja Jyrgen kertokaapa, mitä haluaisitte minun kanssani tehdä?
        Samalla, kun laittaudun iltapirstinkiin erään mahdollisen sukkanauhapojan kanssa seurailen tätä palstaa sivusilmällä.
        Ostin tätä iltaa varten uudet seksikkäät rintaliivit ja aivan upeat sukkanauhaliivit, rintsikoihin sopivat, tarttui myös mukaan.
        Sukat on mustat hieman kuviolliset ja saumat on tottakai.

• pasikolj
        Carita kirjoitti:

moi olen vapaa pasi 43v/180/87 ja ylä-savo iisalmesta,mukava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu, Pusaan ja otan naisen mielelläni syliin ja kainaloon. En juo ja en polta. Olen erottinen, tunteellinen, lemppeä, avoin, joka otan naisen huomioon.joko päivä, ja ei ole lapsia. ja viihdyn luonnossa.lapsita pidän.eläirakas.liikkullinen, etsin kumppania tositarkoituksella tai ystävää ja kaveria lenkkelyyn , mökkille, mailia koljonenpasi@gmail.com soita 0458889795 aikaa on sinulle joka, en töissä ole teen koko vartalo hieronta, rasvalla öljyllä pidän nain vaateista

• Carita kirjoitti:

Nylonsukat ja Jyrgen kertokaapa, mitä haluaisitte minun kanssani tehdä?
        Samalla, kun laittaudun iltapirstinkiin erään mahdollisen sukkanauhapojan kanssa seurailen tätä palstaa sivusilmällä.
        Ostin tätä iltaa varten uudet seksikkäät rintaliivit ja aivan upeat sukkanauhaliivit, rintsikoihin sopivat, tarttui myös mukaan.
        Sukat on mustat hieman kuviolliset ja saumat on tottakai.

Pukeutuisimme molemmat saumaliivisukkiin ja sukkanauhoihin/korsettiin.
        Sitten voitaisiin hyväillä toistemme asuja ja samalla esitellen niitä.
        Homma etenisi koskettelusta ja säärien hyväilystä sukupuolielinten käsittelyyn.Myöskin välineitä voidaan ottaa leikkiin mukaan.Olisi kiva hieroa kovaa penistä saumasukkiasi vasten.Hyvältä tuntuisi ottaa nyloneihin verhoillut sääresi olkapäille naidessa sinua........kerro sinä oma juttusi....

• Carita
        ffnylonsukat kirjoitti:

Pukeutuisimme molemmat saumaliivisukkiin ja sukkanauhoihin/korsettiin.
        Sitten voitaisiin hyväillä toistemme asuja ja samalla esitellen niitä.
        Homma etenisi koskettelusta ja säärien hyväilystä sukupuolielinten käsittelyyn.Myöskin välineitä voidaan ottaa leikkiin mukaan.Olisi kiva hieroa kovaa penistä saumasukkiasi vasten.Hyvältä tuntuisi ottaa nyloneihin verhoillut sääresi olkapäille naidessa sinua........kerro sinä oma juttusi....

Nailonsukat. Sinulla on vähän ajatusta siihensuuntaan, jota kuvittelen tämän illan kavaljeerilta saavani.
        En tietenkään pysty etukäteen arvaamaan kuinka ilta menee, koska skumppaakin on nyt jo tullut nautittua ja meno taitaa olla melko estotonta näissä menomestoissa, joissa päätin seuralaisen kanssa pyörähtää.
        Unohdin kertoa, että alusvaatesettiini kuuluu myös stringit, mutta ne taidan jättää kotiin, koska 8cm korkkareilla ei juuri iltakävelyjä tehdä.
        Yksi pikku yksityiskohta vielä, omistan melko ison klitoriksen ja sen huomioiminen sex sessioissa minun kanssani on tärkeä juttu.

• Carita
        pasikolj kirjoitti:

moi olen vapaa pasi 43v/180/87 ja ylä-savo iisalmesta,mukava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu, Pusaan ja otan naisen mielelläni syliin ja kainaloon. En juo ja en polta. Olen erottinen, tunteellinen, lemppeä, avoin, joka otan naisen huomioon.joko päivä, ja ei ole lapsia. ja viihdyn luonnossa.lapsita pidän.eläirakas.liikkullinen, etsin kumppania tositarkoituksella tai ystävää ja kaveria lenkkelyyn , mökkille, mailia koljonenpasi@gmail.com soita 0458889795 aikaa on sinulle joka, en töissä ole teen koko vartalo hieronta, rasvalla öljyllä pidän nain vaateista

Kuuleppas Pasi, olet tainnut alottaa Vapun vieton pikkasen liian aikaisin.
        Olikohan viisasta kertoa nimesi, s-post. ja puhumattakaan puh nro. No ei!
        Hyviä unia sulle!

• Carita kirjoitti:

Nailonsukat. Sinulla on vähän ajatusta siihensuuntaan, jota kuvittelen tämän illan kavaljeerilta saavani.
        En tietenkään pysty etukäteen arvaamaan kuinka ilta menee, koska skumppaakin on nyt jo tullut nautittua ja meno taitaa olla melko estotonta näissä menomestoissa, joissa päätin seuralaisen kanssa pyörähtää.
        Unohdin kertoa, että alusvaatesettiini kuuluu myös stringit, mutta ne taidan jättää kotiin, koska 8cm korkkareilla ei juuri iltakävelyjä tehdä.
        Yksi pikku yksityiskohta vielä, omistan melko ison klitoriksen ja sen huomioiminen sex sessioissa minun kanssani on tärkeä juttu.

Stringit ja korkkarit hyvä lisämauste.
        Eiköhän klitoris saaada hoidettua. Terskan päällä vois vaikka hieroa sitä.
        Mielelläni juttelisin sinun tavastasi hoitaa homma!!!
        Itse tilannut aitoja nyloneita Englannista.
        Niin muuten olen kyllä mukava ja asiallinen kaveri.
        Olisko viisasta jatkaa s-postilla?

• Jyrgen from Germany
        Carita kirjoitti:

Kuuleppas Pasi, olet tainnut alottaa Vapun vieton pikkasen liian aikaisin.
        Olikohan viisasta kertoa nimesi, s-post. ja puhumattakaan puh nro. No ei!
        Hyviä unia sulle!

Pukeutuisin lederhosen and silk stockings. Nuolisin vaginasi. Panisin sinua vaginaan ja anukseen. Voitaisiinko harrastaa group sex? Minulla iso dick, 20 senttiä.

• Carita

Pukeutuisin lederhosen and silk stockings. Nuolisin vaginasi. Panisin sinua vaginaan ja anukseen. Voitaisiinko harrastaa group sex? Minulla iso dick, 20 senttiä.

Nailonsukat ja Jyrgen istun kapakan WC pytyllä ja textailen teille.
        Kultsipuppelini on jo pukenut sukkanaihaliivit ja sukat sekä viimeksi rintliivit päälleen minun pyynnöstäni ja hän odottelee minua baaritiskillä.
        Hänen peniksensä on kokoajan juhlakunnossa ja minä niin märkä, että baarituoli kostui allani. Onneksi saa nyt vähän kuivattua paikkoja. Saa nähdä mitä yö tuo tullessaan?

• Carita kirjoitti:

Kultsipuppelini on jo pukenut sukkanaihaliivit ja sukat sekä viimeksi rintliivit päälleen minun pyynnöstäni ja hän odottelee minua baaritiskillä.
        Hänen peniksensä on kokoajan juhlakunnossa ja minä niin märkä, että baarituoli kostui allani. Onneksi saa nyt vähän kuivattua paikkoja. Saa nähdä mitä yö tuo tullessaan?

Huomenta!
        Miehellä oli varmaan normivaatteet näiden asujen päällä?
        Miten loppu yö meni?
        Missäspäin asustelet? Vaikka joskus tavattaisiin!!!!
        Sori paljon kysymyksiä.

• Jyrgen from Germany
        Carita kirjoitti:

Carita, mitten yö meni? Minä kiihottua jo tarinastasi erittäin paljon. Anteksi vähän huono somen kieli.

• Carita

Carita, mitten yö meni? Minä kiihottua jo tarinastasi erittäin paljon. Anteksi vähän huono somen kieli.

Nylon ja Jyrgen Pikkusen pääsi karkaamaan sukat sukkanauhoista, sillä nyt vasta pääsin kotiin.
        Sanoisinko väsyneenä, mutta onnellisena.
        Kultsipuppeli hoiti hommansa nuoruuden innolla ja sanoisimpa melkein kiitettävä tasolla, mutta minullakun on myöskin melko kovat kriteerit jätkien suhteen.
        Sanotaan 8,5 ja se on parhaasta päästä.

No niin arki koittaa ja duuni odottaa muutaman tunnin kuluttua, joten kiitos pojat mielenkiinnosta!

Jyrgen ei huono suomemkieli haittaa, sillä tiedän mikä on huono saksankieli, monullakun on sellainen.

• Carita kirjoitti:

Nylon ja Jyrgen Pikkusen pääsi karkaamaan sukat sukkanauhoista, sillä nyt vasta pääsin kotiin.
        Kultsipuppeli hoiti hommansa nuoruuden innolla ja sanoisimpa melkein kiitettävä tasolla, mutta minullakun on myöskin melko kovat kriteerit jätkien suhteen.

No niin arki koittaa ja duuni odottaa muutaman tunnin kuluttua, joten kiitos pojat mielenkiinnosta!

Jyrgen ei huono suomemkieli haittaa, sillä tiedän mikä on huono saksankieli, monullakun on sellainen.

Kiitos myös sinulle mielenkiinnosta.
        Olisi mukava jutella lisääkin. Saat s-postiositteen jos haluat.

• Jyrgen from Germany
        Carita kirjoitti:

Kiitos Carita!

• Carita

Kiitos Carita!

Bitte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87