MOI,
minun pitäisi maalata lastenhuoneeseen "seinämaalaus" levylle, jotta sen sais helposti pois kun huoneen käyttäjä vaihtuu. Nyt kyselen mikä levy olis paras valita... Olisko MDF-levy, vaneri vai jopa joku tukeva kartonkilevy? Tai joku muu... Kartonki olis kätevä , kun sen vois kuljettaa/säilyttää rullalla. Vai kärsiiköhän siinä maalauspinta rullalla? Ja onko levyt pakko pohjustaa ennen maalausta? Tietysti jonkun tav sisustus pohjamaalin vedän, mut tarviiko jotain erikoisaineita ja pysyykö maalit yleensä hyvin MDF-levyssä?
Aion maalata rautakaupan tav sisustusmaaleilla, koska niitä mulla on jo useita värejä.(olen maalannut niillä kuvia suoraan maalatuille seinille). Vai olisko muita hyviä maali ehdotuksia isoihin(1.5-2m kokoisiin) maalauksiin?
MDF-levy maalauspohjana
kaali59
1
1092
Vastaukset
- Jario
Moro. -Oletko ajatellut esim. korkkilevyä? Niitä on eri paksuisia ja eri kokoisia saatavilla. Ovat kevyitä liikutella ja ilmeisesti ovat myös hyvin helposti maalattavissa. Laita hakusanaksi "korkkilevy", niin sieltä sitten etiäppäin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171