Miksi Intuos on käytännössä parempi kuin bamboo?
Miten ne eroavat toisistaan?
Millainen tuntuma on toisessa verrattuna toiseen?
Vastauksia!
Intuos vs. Bamboo ;D
5
119
Vastaukset
- tahtootietääää
Puhun siis piirtopöydistä :D
- Juuhh eli
Se on paljon laadukkaampi, ja sen huomaa, on kyllä paljon eroavaisuutta. En tässä kaikkea luettele mutta tarkkuus on omaa luokkaansa, samoin paineentunnistus, vaikka kyllä se bamboossakin on.
Tuntuma. No ehkä intuos on enemmän sellainen paperikynä, toisin kuin bamboo. Kynä on ergonominen, hyvä kädessä...
Toivottavasti tässsä lävi jotain ilmi :D? - asd!
Miksi Intuos on käytännössä parempi kuin bamboo?
-En tiedä miksi
Miten ne eroavat toisistaan?
-Monella tapaa
Millainen tuntuma on toisessa verrattuna toiseen?
-Intuos on tosi hyvä. Bambookin on hyvä kakkonen ;)););;;););)));;);) - Fx2
Hei
Itselläni on intous4 L koon lauta, enkä vaihtaisi pois. Työntekoa nopeuttaa sivussa olevat painikkeet joihin voi itse määrittää haluamansa toiminnot, sekä pyöritettävä "nappi" jolla voi zoomata teosta tai liikuttaa. Paineen tunnistuksen herkkyyden saa itse päättää. Kynään voi ostaa erilaisia vaihtoteriä, on kovaa, pehmeää, jousella ja jos jotakin. Sekä Intuos sarjalle on monia erilaisia kyniä esim. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/14740/cgsbc/Wacom-Intuos4-Airbrush-Pen-kyna
No siinä on muutama syy miksi pidän kyseisestä merkistä. Joskus muinoin mulla oli Bamboon lauta ja kun siinä kului kynänkärki niin ei voinut vaihtaa. - Kuinka vaan
Lisätään nyt vielä vaikka aikalailla kaikki on tullutkin.
Intuos tunnistaa enemmän paineen tunnistusta.
Intuosissa on enemmän kustomoitavia nappeja. Esim voi laittaa yhdeksi napiksi vaikka ctrl c eli kopioi...
Bamboo tuntuu ja on aika heppoisen ja heikon oloinen kun on intuosin käteensä saanut. Ja kynän laatukin on mitä on bamboossa.
Mutta kyllä bamboollakin toimeen tulee hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441