Hi
Im (30 year male ) looking for a biljardi friend , Im having just averahe skils so not so good!! so all the beginers are welcome :D!!! if any one is interested please mail me to theoneto@suomi24.fi
-T
Biljardi Kaveri
4
500
Vastaukset
- 20yearoldfemale
where do you live? Just wondering if you'd live near me, I would like to play.
- timoko10
Pelikaveria bilikseen Vihtiin... Pöytä on....
Timo - j.k.
Biljardi kaveria vailla 43 v. mies Helsinkista.En ole aivan aloittelija enkä ota pelia vakavissa.Minulle se on vaan hauskaa ajanviete.Sukupuolella ja tasolla ei ole merkitystä minulle kunhan tykkää pelamisesta.
Voi laittaa mailia snowdracon27@suomi24.fi . - turvana
Jo eläkkeellä, ei erityisen etevä, hieman poolia pelannut, mutta intoa olisi, esim yhtenä - kahtena arkipäivänä parituntia snookkeria. Mielellään jossain kerhossa, esim Kajuuutan Kapteeni Malmilla (jos ottavat jäseneksi), jotta tulisi sitouduttua edes muutamaksi kuukaudeksi. Suomalainen Klubikin ok, mutta jäseneksi pääsy edellyttää suosittelijoita. Pelikaverin osaamistasolla, iällä tai sukupuolella ei merkitystä, kunhan voisi pelaata.
Ystävälliset vastaukset pelipallo313@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738