Biljardi Kaveri

theoneto

Hi

Im (30 year male ) looking for a biljardi friend , Im having just averahe skils so not so good!! so all the beginers are welcome :D!!! if any one is interested please mail me to theoneto@suomi24.fi
-T

4

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20yearoldfemale

where do you live? Just wondering if you'd live near me, I would like to play.

• timoko10

Pelikaveria bilikseen Vihtiin... Pöytä on....

Timo

• j.k.

Biljardi kaveria vailla 43 v. mies Helsinkista.En ole aivan aloittelija enkä ota pelia vakavissa.Minulle se on vaan hauskaa ajanviete.Sukupuolella ja tasolla ei ole merkitystä minulle kunhan tykkää pelamisesta.
      Voi laittaa mailia snowdracon27@suomi24.fi .

• turvana

Jo eläkkeellä, ei erityisen etevä, hieman poolia pelannut, mutta intoa olisi, esim yhtenä - kahtena arkipäivänä parituntia snookkeria. Mielellään jossain kerhossa, esim Kajuuutan Kapteeni Malmilla (jos ottavat jäseneksi), jotta tulisi sitouduttua edes muutamaksi kuukaudeksi. Suomalainen Klubikin ok, mutta jäseneksi pääsy edellyttää suosittelijoita. Pelikaverin osaamistasolla, iällä tai sukupuolella ei merkitystä, kunhan voisi pelaata.
      Ystävälliset vastaukset pelipallo313@gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      516
      1704
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe