Tornion kansalaisopisto

Lempi Suvensaari

Onko jossain tehty päätös poisjäämisestä yhteisestä seutuopistosta? Kemin työväenopisto ja Kivalot näyttävät kasvavan yhteen ja me jäämme tänne ruikuttamaan Haaparannan kainaloon? Ylitorniokin meni yhteen kansalaisopistossa Pellon kanssa Meän opistoksi ja on kohta Tornion kanssa yhtä suuri.

Tornion päättäjät, HERÄTYS! Muuten aika ajaa ohi.

Muualla hinnatkin ovat PALJON halvemmat. Eläkeläisenä en kerennyt edes alennusten saajaksi, oli kuulemma jo apuraha loppunut. Yksin ei ole hyvä olla!

3

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opistolta tuli äsken "mielipidekysely" sähköpostiin. Eikä mitään mainintaa onko vastaukset nimettömiä. Ilmeisesti ei. Ei siihen kyselyyn uskaltanut oikein vastata mitään mikä ärsyttää.

• Anonyymi

Olen ollut ymmälläni, että muka suvaitsevaisen kansalaisopiston tunneilla ollaan täysin hiljaa nyt, kun Israel tekee häikäilemätöntä kansanmurhaa. Ei kiinnosta sodat yhtäkkiä ollenkaan esim. oman kurssini keskustelua. Vaikenemallako asiat lakaistaan maton alle? Omalla kurssillani ollaan kyllä siunailtu näitä muita meneillään olevia sotia, vaan nyt on täysi hiljaisuus, kun uhrit ovatkin tummempi ihoisia.

• Anonyymi

Tuli opinto-opas postissa. Muka syrjintävapaa oppilaitos, no ei ole. Osa opettajista pilaa tunnelman nostamalla tunnin alussa hänelle ajankohtaisia sota/poliittisia-asioita esille ajattelematta, ettei porukan painostuksessa oppilaat kehtaa olla eri mieltä. Menee tunnelma pilalle niissä kärkkäissä keskustelunaloituksissa eikä oppimisen vastaanottokynnys ole parhaimmillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7392
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2334
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37