Mitä leijona meinaa?

kaisakoo_

Ollaan vuoden päivät leikitty kissahiiri-leikkiä tämän kyseisen jokseenkin ujohkon oloisen nuoremman leijonamiekkosen kanssa, kun olemme yöelämässä nähneet ( ei edes viikoittain, maks kerran kuukaudessa jos sitäkään) ja viime aikoina olemme päätyneet muutaman kerran samoihin lakanoihin. Hän on erittäin herkkis ja tunteellisen oloinen, hakee läheisyyttä, pussailee ja silittelee ja haluaa nukkua mahdollisimman lähekkäin. Muutaman kerran ollaan viestitelty, mutta siinä se yhteydenpito sitten. Aina kun hän näkee mut niin hän alkaa hymyilemään leveästi, ja jos tilanne sallii niin alkaa hakemaan huomiotani tulemalla lähelle, koskettamalla jne. Mites muut leijonamiehet, mitä luulette hänen viestittävän tällä käytöksellä? Olen aika ihastunut tähän tapaukseen, mutten uskalla ottaa kontaktia kun pelkään tulevani torjutuksi, muutaman kerran hän on jättänyt vastaamatta viesteihini.

2

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirka5

mulla on ihan sama tilanne yhden leijona miehen kanssa. Meillä tämä kissahiirileikki on kestänyt jo monen vuoden ajan ja joo jostain syystä nää leijona miehet taitaa olla aika hankalia tapauksia! Me ollaan ystäviä oltu jo siis monen vuoden ajan mutta aina on kyllä ollut sähköä ilmassa. koskaan kuitenkaan asiat eivät ole menneet mitenkään vakavaksi. en tiedä olenko itsekään kovin helppo tapaus ja uskon että se tätä leijonamiestä juuri sitten viehättääkin kun ei ole niin ''helppo nakki'' että hypätään syliin heti kun sormia napsautetaan vaan haluaa antaa samalla mitalla vähän takaisin.
      Olen sen tässä vaan huomannut että mitä etäisempi itse olen sitä enemmän tämä mies tulee minua kohti, mutta sitten jos olen ottanut itse yhtään lähempää kontaktia taas häneen, huomaankin että tämä menee taas etäisemmäksi. että itse olen ottanut vain tämän asenteen että pidetään hauskaa kun nähdään yhdessä mutta ei meistä ainakaan voi mitään vakavaa tulla jos kokoajan täytyy omaa käytöstään miettiä ja analysoida. mutta tämä on meidän tilanne. en osaa siis kyllä mitään neuvoja antaa, oli vain ihan pakko tähän vastata kun alkoi huvittamaan miten paljon tämä sun kuvaileva suhde on tän mun tilanteen kanssa samalainen! tsemppiä sen leijonan ''kouluttamiseen''!!

• kaisakoo_

Kiitos ja tsemppiä sulle kanssa! Jotenkin kyl tuntuu vaan niin mahdottomalta yhtälöltä tää homma. On se niin outoa että aikuiset ihmiset ei voi olla pelaamatta pelejä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe