Joo joo, tiedetään. Virallisesti etikettimoka on pukeutua sukkahusuihin, jotka on tummemmat kun kengät. Onko muita, joiden mielestä se kuitenkin on jollain tapaa söpöä? Meikä tykkää värien isoista kontrasteista, myös pukeutumisessa. Nyt pohdinkin uskaltaisinko laittaa häihin tummas sukkahousut ja valkoiset kengät? Vai pitäisikö tyytyä tylsään ihonväriseen...
Hameessa on sekä valkoista, että mustaa, pääväri taitaa olla sininen.
Valkoiset kengät ja tummat sukkikset.
4
688
Vastaukset
- kengät
Ihan hyvin käy valkoiset kengät mustien sukkahousujen kanssa.
Minulla itselläni on n.10cm korolliset valkoiset kengät, joita käytän mustien sukkahousujen kanssa. - lingerii
Go for it. se on söpöä, älä tyydy tylsään.
- tyylimies
oma tyyli on tärkein, vaimo 37v, pukeutuu valkoisiin korkkareihin tai valkoisiin saappaisiin kiiltävien esim ruskeiden tai mustien sukkiksien kanssa, tai sitten mustien legginssien kanssa... mun mielestä toimii ja mun silmää miellyttää naisella !
- sekakäyttäjä
Jos vaan siltä tuntuu, niin voi käyttää. Esim. minulla usein tummansiniset sukkahousut beigen väristen ballerinojen kanssa. Jos kengät ihan valkoiset, laitan jotkut vaaleansävyiset sukkahousut. Joskus rohkeasti mustatkin. Kokeilla voi mitä haluaa, etiketeille piut paut. Kontrastia voi aina pehmentää esim. kuviosukkahousuilla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174