"toimiiko" leiriytyminen Ruotsin leirintäalueilla samoin kuten Suomessa? tarkoitan tässä sitä, että voi mennä ilman ennakkovarausta ja yöpyä yön tai pari. ajatuksissa on ollut tehdä seikkailu etelä-ruotsissa eikä siksi huvittaisi etukäteen varata majoituspaikkoja että matkaa voisi tehdä sitten sitä tahtia kuin sattuu huvittamaan.
telttailu ruotsissa
3
2153
Vastaukset
- Teltaillutkin
Toimii toki. Mutta on myös leirintäalueita joihin ei telttailijat pääse jotta se kannattaa ottaa huomioon.
- yöpaikka löytyy
Teltankanssa pääsee yllättävän hyvin yöksi sellaiseenkin paikkaan jossa ei telttailua suosita. Ei tietenkään millään remusakilla, vetoavat aina ettei meillä ole telttapaikkoja. Yksin pyöräillessäni, olen saanut aina yösijan teltankanssa. Suihkuun pääsynkin ovat järjestäneet, jopa täydessä majatalossa jonka pihalle olen saanut telttani pystyttää kun sisällä ei ole ollut vapaata tilaa. Eipä se juuri ketään haittaa jos joku teltassa yöpyy ja häipyy taas aamusta.
Olen nähnyt myös kun lähes tyhjälle leirintäalueelle ei ole mahtunut asuntoautolla tullut 5 hengen ryhmä nuoria. Nuoret ihmetteli miksi eivät päässeet. Huonot aikaisemmat kokemukset nuorisoryhmistä oli syy joka riitti pois käännyttämiseen.
Itse ymmärrän hyvin ettei juuri kukaan kaippaa yöllä remuavaa ja huutavaa ryhmää. - iituak53
Menkää Farstaan . Ei katsota onko teltalla vai autolla. Kaikille sama kohtelu ja edulliset hinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164