Olen 15v tyttö ja suorastaan pelkään päästä vieraampia (etenkin naisia) lähelle. Vaikka kuinka yritän en osaa olla rentona joidenkin ihmisten lähellä. Yksi hyvä esimerkki on kaverini äiti jonka olen tuntenut jo kohta kaksi vuotta, mutta en yhä edelleenkään osaa rentoutua hänen seurassaan. Myös koulussa on vaikeuksia jos opettaja tulee lähelle. Alan siis hermostua, haluaisin lähteä pois, käteni hiostuvat, vatsassa vääntää ja olo tulee muutenkin pahaksi enkä voi käyttäytyä normaalisi.
Kaverini pitävät minua ihan outona kun kyttäilen kaikkia lähelläolijoita kuin pelästynyt piski. Olenko siis vain todella ujo vai onko kyse muustakin?
Olenko yliujo vai mikä on?
A PUA
2
243
Vastaukset
- luultavastii
Sinulla on aivan varmasti joku lapsuuden trauma, ehkä joku nainen käytti sinua hyväkseen kun olit lapsi ja tämä trauma saa sinut hermostuneeksi vieraiden naisten kanssa.
- A PUA
En ainakaan muista että näin olisi. Olen miettinyt mutta en ole keksinyt mitään tilaisuutta jolloin joku olisi käyttänyt minua hyväksi. En tiedä voiko se vaikuttaa, mutta minua syrjittiin useampia vuosia alakoulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174