terve kaikille!
Oon 18v tänä syksyn sammon hommat alottava pj joka tarvis vähä neuvoja:)
mein lpk:ssa ei oo vuosikausiin ollu minkäänlaista johtajahuoltoa joten oon ajatellu sellasta järjestää.. kertokaa te kaikki johtajat millasta virkistystoimintaa johtajille teidän lippukunnissa on ollu ni olisin tosi ilonen=)
kaikki ketkä haluaa jutella muutakin partiotoiminnast tai mistä vaan voi mailata mulle osotteeseen sunshine.86@suomi24.fi...
odotan jo innolla maileja uusilta ihmisilt ympäri suomee=)
johtajahuoltoa?
2
447
Vastaukset
- Lpkj
Moi!
Meilläkään ei ihan kamalasti johtajahuoltoa ole harrastettu, mutta tässä jotain ideoita.
-Tehkää yhteinen retki kämpälle/maastoon, jossa ei suunnitella mitään, vaan keskitytään pelkästään hengailuun
-Pitäkää perinteisten suunnittelukokousten asemasta vaikka kerran kuussa kokous, jossa tehdään jotain erikoista (esim. mennään syömään, leffaan, urheilemaan tms.)
-Lähtekää johtajaporukalla erilaisiin pt-kisoihin tai kursseille
-Tehkää yhdessä vaikka vaellus tai matka jonnekin (tämä tosin vaatii paljon suunnittelua)
-Mitä tahansa muuta, missä ei tarvitse keskittyä lippukunnan asioiden hoitamiseen vaan voi vaan olla kerrankin ilman sen suurempaa vastuuta- papatsu
tosi hyvii ideoita....sit pitää myös purkaa niitä vartion ongelmia....puhua niistä ja selvittää....meidän lippukunta tekee sellaisen salaisen retken jonka määränpään tietää vaan pari ihmistä...ja ohjelma on salainen myös...kuulostaa jännältä.....=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266