Itse olen ollut ja olen yhä hyvin ujo ihminen ja se on ollut rasite koko ikäni esm. Ihmissuhteissa. Mutta yritän olla rohkea enkä ajattele sitä ja se on auttanut ja olen huomannut, että pystyn nyt jo paljon paremmin sosiaaliseen elämään kuin ennen ja se on lisännyt itsetuntoani paljon olen siis rohkeampi kuin ennen ja ajattelen voi kuinka kivaa elämästäni tulee kun pystyn olemaan ujoudestani huolimatta se mitä olen haaveillut rohkea vaikka ujous yrittää lannista joskus silloin tällöin mutta rohkeasti eteenpäinkohti uusia mahdollisuuksia.
ujous
ujoihminen
2
178
Vastaukset
- ....................
Kumpa minullakin olisi kyse vain pelkästä ujoudesta. Minulla se on valitettavasti kehittynyt vakavaksi sosiaalisten tilanteiden peloksi ja olen alkanut vältellä kaikkia jännittäviä tilanteita. Se taas on johtanut täydelliseen eristäytymiseen ihmisistä jonka takia lähes kaikki elämän normaalit asiat tuottaa suurta tuskaa. Aina kun ajatteleekin että pitäis tehdä jotain vähän haastellisempaa niin se saa minut ahdistumaan.
- jkop
niinkkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184