Olen nyt vuoden asioinut tällä terveysasemalla ja täysin kyllästynyt näihin virolaisiin ja venäläisiin "lääkäreihin" joita tämä asema on täynnä! ja he ovat täysin ammattitaidottomia he puhuvat todella huonoa suomea, eikä heidän sanoistaan ymmärrä mitään.
Virolainen mies"lääkäri" nauroi minulle päin naamaa kun kerroin vaivastani, määräsi lopulta buranaa. Oli pakko mennä yksityiselle ja siellä suomalainen hyvin koulutettu yleislääkäri määräsi tulehduskipulääkettä ja ihmetteli suuresti tämän helsingin kaupungin palkkaaman virolaisen "lääkärin" toimia kun kerroin että määräsi vain buranaa ja nauroi minulle.
Venäläinen nais"lääkäri sanoi, että minulla on luupiikki kantapäässä. Hän sanoi, että siihen voi laittaa kortisonipiikin mutta se on kivulias, ei maininnut mitään siitä että yleensä kantapäähän laitetaan ekaksi puudutuspiikki ja sitten vasta kortisooni. Pelotteli kivulla, koska osaaminen ei olisi riittänyt antamaan piikkiä!! Sen yksinkertaisesti näki, että kyseessä on erittäin huono lääkäri! Sitten menin röntgeniin, hänen pyynnöstään vaikka hän oli jo aikasemmin sanonut, että minulla on luupiikki. Sitten soitin, että löytyikö mitään? Hän sanoi, että mitään ei löytynyt ja kyseessä taitaa olla jokin venähdys. Siis venähdys kantapäässä joka on kestänyt jo puoli vuotta!! Ja tämän takia kun ei mitään löytynyt, niin hän ei suostu laittamaan kortisonipiikkiä. Löin luurin kiinni. Soitin yksityiselle lääkärille, hän sanoi, että vaikka röntgenissä ei mitään näkyisi, niin kyseessä voi olla luupiikki, ihmetteli helsingin kaupungin palkkaaman "lääkärin" sanoja, suorastaan kummasteli.
Tuolta näette kyseisen terveysaseman lääkärien listan. Miksi yksi asema ängetään täyteen näitä minä puhun ***** huono suomi "lääkäreitä?!?
http://www.hel.fi/hki/Terke/fi/terveyspalvelut/pihlajam_en terveysasema
Nyt vaihdan Herttoniemeen, pääsen eroon näistä saatanan ammattitaidottomista venakoista!!!!
http://www.hel.fi/hki/Terke/fi/terveyspalvelut/herttoniemen terveysasema
Helsingin Pihlajamäen terveysasema
joni.
1
386
Vastaukset
- lääkärillesairasloma
Tuleppa Itä-Suomeen täällä onkin mielenkiintoista kun oman maalainen terveyskeskuslääkäri valehtelee vastaanotolla ja puhutuista asioista ei ole sairaskertomuksessa mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594