Onnistuuko alla olevan linkin takana olevalla laitteella seuraava viritelmä:
Mulla on ADSL-modeemi, johon voi liittää kaapelilla 4 tietokonetta RJ-45-liitttimien kautta, sekä modeemi jakaa myös yhteyden WLAN-kautta.
Voinko vetää yhdestä RJ45-liittimestä kaapelin vaikka yläkertaan ja liittää tuohon linkin laitteeseen. Sen jälkeen tuo laite jakaisi myös yläkerrassa verkon langattomasti? Silloin mulla olisi sekä ala- että yläkerrassa oma erillinen WLAN-signaalia jakava laite.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/9624/cjgcx/Netwjork-150Mbps-WLAN-tukiasema-valkoinen-langaton-palomuuri
Nettiyhteyden laajennus
WLAN-
2
169
Vastaukset
- se toimii
Minulla on tällainen kytkentä, pitää vain muistaa että kun vaihtaa paikkaa koneen kanssa. esim tabletti, täytyy laite muuttaa siihen toiseen verkkoon, ei mene automaattisesti. Mutta pelaa kyllä hyvin.
- WLAN-
Eli silloin on kaksi erilistä langatonta verkkoa? Mutta eikö nämä laitteet voi prioriteetillään säätää automaattisesti aina siirtymään siihen toiseen verkkoon?
Mutta jos on tarve säilyttää verkko samana, niin mitenhän tuon ratkaisisi? Onko toisitimet sitä varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226