Minulla on syömishäiriötaustaa yli 5 vuotta takana, ensin anoreksiaa ja siitä siirryin sitten kivasti bulimiaan... Bulimiaa on kestänyt nyt kohta vuoden, ja yhdessä vaiheessa tilanne meni niin pahaksi, että oksensin joka päivä 5-10 kertaa, ja usein pienikin määrä ruokaa mahassa tuntui niin epämiellyttävältä, että piti oksentaa. Ahmin myös melko usein.
Mutta siis asiaan, viimeisen parin kuukauden aikana mahani on ollut usein todella kipeä, oikeastaan se kipeytyy aina syödessä. Joskus kipu on kouristuksenomaista ja niin kovaa, että tekisi mieli vain huutaa ja pelkään jopa kuolevani siihen paikkaan. En tarkalleen osaa sanoa, missä kohtaa kipu tuntuu, mutta enemmän kyse on ala- kuin ylävatsasta.
Tämän lisäksi pari kertaa on tullut täysin mustaa ulostetta, ja muutenkin on ollut useammin ripulia. Lähes joka yö herään myös tyhjämahakipuun.
Mistä tämä voisi johtua, voiko olla jotain vakavaa?
Mahakipu
mööbeli
1
432
Vastaukset
- vieras
"mistä tämä voisi johtua" no johtuu varmaan siitä olsentelusta. (pari vuotta myöhässä, miten menee nyt?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728