Tuli mieleen, missä kaikkialla kaarinalaiset vaikuttaa? Miten kaukana itse tai joku perheenjäsen on käynyt? Meidän perheestä yhden matka on suuntautunut Kiinan Suzhouhun, ois jännää tietää miten kauas on täältä pienestä Kaarinasta lähdetty?
Missä voi kohdata kaarinalaisen?
7
166
Vastaukset
- Pen is broken
No mä en oo ihan noin kaukana käyny. Pisin kohde on Ihode.
- Taivas rajana
No on sekin jotain, ootko siis niitä harvoja kansalaisia, jotka on välttyny Ruottinreissuilta?
- Aussi tyttö
Mä olen käynyt Australiassa asti ja olin siellä melkein vuoden lomalla.
- Pen is broken
Juu, mihinkä täält lähtis.
- Taivas rajana
Hei Aussi tyttö, näit varmaan kenguruita. Mut sano ettei kukaan sentään niitä siellä syönyt. Tai siis ethän sä vaan syönyt niitä?
- Aussi tyttö
Juu en mä syönyt niitä kengureita. Kait jotkut syö niitäkin. Mä kuvasin niitä muistoksi vaan. Ihania eläimiä ne ovat niin kuin ne muutkin eläimet siellä.
- AAAKAAA
En ole varma, mutta Kaarinassa ainakin luulisi löytyvän kaarinalaisia;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223924- 182906
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3872135Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271841
- 311707
- 321619
- 141337
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121161