Moi!
Minä olen 13-v tyttö hesasta. Minulta amputoitiin jalat ja vasen käsi puoli vuotta sitten. En pysty käyttämään proteeseja, sillä ne vitun lääkärit leikkelivät ne tyngät liian lyhyiksi. Olen aivan hermona kun ei pysty tekeen mitään. Pyörätuolilla vain kaikkialle... Vaatteetkaan ei istu päälle vaan paras vaihtoehto bikinit. Sitten kun nekään ei pysy päällä öisin niin sitten alasti. Aamulla taas vaikeuksia pukea. Mitä enää pahempaa voisi tulla...!!!
Amputoitu ja pyörätuoli
9
710
Vastaukset
- Kulta pieni!
Voi pikkuinen!
On kuitenkin aina ratkaisu kaikkeen, se on lohtu!
Moni muukin on selvinnyt samasta tilanteesta. Sekin on lohtu!
Rukoilen puolestasi!
Hali minulta! - ?????
Moneskohan viesti samasta aiheesta?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11254803 - Mones kerta jo
Joo, kädetön taas ruvennut kirjoittelemaan kevään edetessä.
- Mitä tapahtui?
Mitä oikein tapahtui???
- tiedoksi
lapsi tai lapsenmielinen leikkii palstalla
- LOLOLOLOLOLLOL
minulta amputoitiin kädet kun minun jalat jäi ruohon leikkurin alle oisikohan teillä jotain apua kun ei itsemurhaakaa jaksa tehä??
- (y)
no sinun kannattaa kokeilla sitä itsemurhaa aluksi
- LOLOLOLOLOLLOL
no laitoin kivekset juna raiteille mut juna suistu raiteilta ku epähuomisossa tiputin mun kännykän NOKIA 3310 raiteille. mut pöllin senki puhelimen faijalta sillä aikaa ku se oli saunas ja mä menin jäähylle ulos
- (y)
LOLOLOLOLOLLOL kirjoitti:
no laitoin kivekset juna raiteille mut juna suistu raiteilta ku epähuomisossa tiputin mun kännykän NOKIA 3310 raiteille. mut pöllin senki puhelimen faijalta sillä aikaa ku se oli saunas ja mä menin jäähylle ulos
kerran olin saunas kaverin luona mut täyty lähtee siel ku mun kaverilö ja sen faijal meni vähä överiks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633