Ollaan menossa kesällä omalla autolla Pärnuun. Löytyykö Pärnun ympäristöstä mielenkiintoisia matkailukohteita joihin voisi tehdä autolla päiväretkiä ?
Aamupalan jälkeen lähtis matkaan ja illaksi takaisin hotelliin
Pärnun ympäristön nähtävyydet
8
3216
Vastaukset
- tey1
No Pärnu itsessään on hieno, varsinkin ranta. Suomaan (Soomaa) kansallispuisto eteläpuolella, patikointia tms. Omalla autolla ehtii päiväreissulla vaikka mihin: Tartoon, Viljandiin tai Valgaan. Tai rantatietä voi ajaa Latvian puolelle. Haapsaluun on kohtuullinen matka sinnekin. Lavassaressa on rautatiemuseo http://www.museumrailway.ee/
- Heh heh
Pärnu on senverran keskellä viroa, että päivämatkalla ehtii ihan mihin tahansa. Että teidän mielenkiinnon kohteet on ihan kiva kattella kristallipallosta.
- Sieltä!
Yksi hyvä keino on katsoa Pärnun sivuilta.
- miksi vastasit
Voi viddu vähänkö oot yksinkertainen.
- Tosi on
miksi vastasit kirjoitti:
Voi viddu vähänkö oot yksinkertainen.
Hyvät neuvot ovatkin aina yksinkertaisia.
Ne monimutkaiset kun eivät toimi.
- Ralf Mulqgrén
Kihnun saari.
- ällistys
Monta kertaa Pärnussa käyneenä...
Viljandi sopivan ajomatkan päässä. Pärnusta pikkuteitä etelään päin, kivoja maisemia. Aundrun pikkukylä ja lähistöllä Valgegranna. Kovin pitkälle ei kannata Pärnusta lähteä; Riika, Haapsalu, Saaremaa ovat aivan liian kaukana. Kartta käteen ja summissa suunnistatte johonkin päin. Katseltavaa on aina. Pärnusta kannattaa vuokrata fillarit ja niillä kierrellä lähiympäristössä. Jos sää hyvä, en malttaisi kyllä lähteä autoon istumaan. Pärnun ranta kutsuu... Mukavaa lomaa! Itse tulemme elokuussa. - Infosta!
Käy haklemassa Pärnun esite Pärnun turisti-infosta. Siitä näet myös ympäristön kohteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748