hyvä kuulafibraattori?

haas1

Näitä laitteita tarjotaan pilvin pimein. Onko kokemuksia miehillä (omassa) peppukäytössä sellaisista vehkeistä, jossa olisi riittävästi potkua ja monipuolisuutta.

15

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max-Pppp

En ole vielä nähnyt kunnollista anaalikäyttöön tarkoitettua kuulavibraa. Yhden keilan muotoisen olen Suomessa seksikaupan hyllystä bongannut mutta siinä kuulat olivat väärässä paikassa eli kärjessä. Kun lelu on sisällä niin liikkuvat kuulat eivät enää venytä sulkijalihasta.

Jos kuulavibraa haluaa niin pakko ottaa joku naisille tarkoitettu malli ja painaa se syvälle. Pakollisen klittakiihoittimen voi kääntää välilihan puolelle tai leikata pois ja liimata lelun uudelleen kasaan.

• pakaratko

Turhaa askartelua tollaset liimailut koska toimivia tuotteitakin löytyy.

• vastaus9
        pakaratko kirjoitti:

Tai jospa poraa mieheen uuden reiän niin voi kutitella sillä klitoriskiihottimella sieltä. Mitä enempi reikiä sen parempi.

• Eemelikin
        pakaratko kirjoitti:

Tai veistää puusta.

• halvari kuula

Eiks jonku kuulantyöntäjän kannattais julkasta sellanen oma nimikko KUULAvibraattori? Siihen sellanen seksikäs profiilikuva jossa ite työntäjä poseeraa trikoissa.

• john-wayne

Toi Colt on mainio. Vois verrata vanhaan kuudesti laukeevaan. =)))

• colttitapit

Tääl on sellanen tappisetti sekin on ton Coltin tekeleitä niissä ei ole vibroja koska en tarvi.

• Taka puoli

On kokemusta ja tekee todella hyvää.
      Eiköhän se sopiva kaikille löydy.

• potkut sain

Potkua peppuun monipuolisesti? Hmm?

• geishat kokeiluun

Onks joku koittanut geishapalloja hanuriinsa?

• olen kokeillut geishakuulia anaaliin ja tuntuu todella ihanalta.mulla on semmoset siniset latex kuulat ja niiden kuulien värähtely liikkuessa tuntuu todella hyvältä.pois vetäessä tekee lisänautintoa kun supistaa anaalia samaan aikaan kun vetää kuulia pois.

• kuulantyöntäjä

juhuu, kyllä geishapallot on ihan mukavat myös mutta mikään ei voita kunnon vibraattoria persiiksessä

• pallot

Keishapallot on ainakin mulle liian isoja.

• hjkljljklkjl
        pallot kirjoitti:

Keishapallot on ainakin mulle liian isoja.

Onhan niitä pieniäkin palloja vaikkakin itse tykkään sauvasta tai tapista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94