vasynyt jatkaa: olen tuntenut itseni arvottomaksi ja tyhjänpäiväiseksi. tuntuu, ettei kelpaa edes uuteen työpaikkaan. olen hakenut vaikka ja mitä paikkoja, mutta ei ole päässyt edes haastatteluun monipuolisesta ja pitkästä työkokemuksesta. lienee vaikutusta myös sillä, että 50 vuotta on tullut äskettäin täytetyksi. olen tuntenut itseni myös yksinäiseksi. olen asunut vajaat 10 vuotta paikkakunnalla, jonne muuttaessa en tuntenut ketään. täältä en ole saanut uusia ystäviä. olemassa olevat ystävät asuvat eri paikkakunnilla. avomieheni on osan aikaa tosi ääliö ja raukkamainen, lyö vyön alle asioilla, joiden tietää satuttavan, mutta ei auta millään tavalla. suurin osa kotitöistäkin on minun hartioillani, mutta kun en ole jaksanut tehdä niitä, olen jättänyt ne tekemättä. toivon tilanne, tunnen olevani oravanpyörässä.
vasynyt jatkaa
1
170
Vastaukset
- Elämännälkä
Ikävää kuulla! Olisiko paikkakunnallasi harrastuksia josta saisit mielihyvää, onnistumisen kokemuksia ja ystäviä? Tai sitten voisit miettiä vaikkapa vapaaehtoistyöhön ryhtymistä. Se on tieteellisestikin todistettu nostavan mielialaa, saa uusia ihmissuhteita, kokee olevansa tärkeä jollekin ja pääsee hetkeksi uusiin ympyröihin rikkoen arkirutiinin. Ja jäin miettimään, mikä pitää sut suhteessa jos koet huonoa vointia siinä? Suomessa on yhteisöjä joihin voi mennä miettimään omaa elämäntilannettaan ja maksaa asumisensa ja ruuat pienellä tyäpanoksella. Miltä se kuulostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174