Mites ihmiset on hommanneet hautaamisensa jos käy niin että on mitä hauata ?
Minut palottellee oppillaat harjoituskappaleena, kunhan ottavat varaosia, jos on kelvolllisia.
Lopputuhkattaanja sirotellaan mehtään.
Edellyttäen tietysti jotta tahtoani noudatettaan.
Eniten minua kiinnostaa mihin ateistit haluaa kuopattavan ?
Kelpaako kirkkomaa, vai mikä on sopiva paikka ?
Tomumaja
1
<50
Vastaukset
En ole vielä hommannut mitään tomumajani varalle. Rakkaalleni olen kertonut toiveeni hautaamisen suhteen, mutta mitään testamenttia en ole tehnyt. Oletan eläväni, en ikuisesti, mutta vielä pitkään. Ehtiihän tuota :-o
Mahdollisia elinluovutuksia en ole toistaiseksi harkinnut. Asialla ei pitäisi olla väliä, mutta toistaiseksi ajatus on tökkinyt ilman mitään rationaalista perustetta.
Tahtoisin että tuhkani siroteltaisiin minulle tärkeään paikkaan, metsään, erään pyhän lähteen läheisyyteen. Paikka on minulle usealla tavalla merkityksellinen ja olen myös istuttanut sinne puun itselleni ja rakkaalleni.
Hätätilassa kirkkomaakin kelpaa, mutta sinne hautaaminen ei ole toiveeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377