En saa nukuttua kunnolla opiskellessa (ongelma alkoi jo peruskoulussa) ja nyt kun olisi periaatteessa mahdollista jo aloittaa työelämä, mielellään myöhäisellä aikataululla, aamu-uninen kun olen, niin jokainen nyökytellen vietetty päivä turhauttaa vain enemmän kun kotona ei sitten jaksa yhtään mitään läksyjen lukemisesta edes huvitteluun. Viikonloput ja lomat vietänkin kuorsaten parhaimmilaan 12h per yö univelkoja pois. Poissaoloja on kertynyt kun olen nukkunut viime aikoina pommiinkin.
Onneksi loma alkaa pian, mutta nyt olisi vielä se viimeinen koeviikko ennen sitä enkä ole taaskaan pannut tikkua ristiin, niin väsynyt olen jatkuvasti.
Mitenkäs muilla lukiolaisilla?
Opiskelu puuduttaa
laiska tahtomattaan
1
221
Vastaukset
- 9+19
Minäkään en saa riittäviä yöunia, varsinkin talvella olin tosi uupunut ja kun en saanut aikaseksi koulujuttuja päivällä niin niitten takia sitten aamuyön tunneille vailvoin. eli aika hankala noidankehä, kun turhaa mitään nukahtamiseen auttavia lääkkeitäkään sillon napsii jos ei voi mennä edes ajoissa nukkumaan. muutenkaan ei ole mitkään parhaat nukahtamisen lahjat. Jossain vaiheessa sain tilanteen parantumaan mutta nyt on taas menty 5-6 tunnin yöunilla ja välillä vähemmilläkin. Tarvisin oikeesti varmaan saman määrän ku jotku pienet lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386