Hinta menee nyt vertailussa ykkösprioriteetiksi sillä laitan laminaatin vuokra-asuntoon, mihin joudun maksamaan siis kaiken itse eli vuokranantaja on isompi yhtiö ei yksityinen henkilö.
Olisin kiitollinen tiedoista ja mikä voisi olla arvio 96m2, yksitasoiseen asuntoon?
Itse olen nainen eikä minulla ole mitään tietoa laminaatin asennuksesta, joten älkää ehdottako, että tee itse, se on helppoa. :)
Voisi ollakin, mutta en lapsosilta edes ehtisi opettelemaan.
Minua kiinnostaa myös keittiön tuunaamisen hinnat, kuten pöytätason vaihto, välitilan laatoitus tai maitolasi niin, että taustalle jää ledivalaistus jolloin loisteputkien voi poistaa.
Muuta vielä vaikea kysyä kun en ole asuntoa paikanpäällä nähnyt, vain pohjakuvat ja valokuvat. Muutamme eri paikkakunnalta.
Kun kyseessä on rivari, tulee hankintalistalle myös sälekaihtimet, onko Pirkan Säle ja Kaihdin vielä edullisin ja toimivin?
Myöhemmin saatan harkita terassin tekoa. Tekijä olisi ehkä tälle jommallekummalle tiedossa, mutta paljonko on sopiva hinta/tunti? Tai per/urakka jos kyseessä on melko tavallinen terassi, ehkä valokate jos sen saa jotenkin niin ettei ole kiinteä rakennelma taloon.
Joo ja lupa on kysytty. ;)))
Kuka asentaa hyvin ja halvalla laminaattilattian Tampereella?
Tarvitsen apua, kiitän.
1
183
Vastaukset
- kyrväkäs täti
Elmeriajaa@suatuhkaluukkuun.com kysy tuolta suoraa. Elmeri on haluttu porari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266