Tietääkö kukaan Espoossa kampaamoa, joka tekisi ompelulla pidennyksiä? Sineteillä tekijöitä on paljon, mutta minulle parhaiten sopii ompelu.
Espoo, ompelupidennys
9
322
Vastaukset
- Espoolainen tyttö
Tietääkö kukaan??
- HannaEks
En ole löytänyt Espoosta tekijää. Helsingissä ompelupidennyksiä tekee ainakin Kauneuskeskus Heavenlynails ja Hämeentiellä afrikkalaisten paikka, jonka nimeä en enää muista.
- espoolainen
Kokemuksia Heavenlynailsin pidennyksistä?
- Herätys
Olen ollut Heavenynailsin hiustenpidennysasiakas jo vuodesta 2008. Tekniikka, jota minulle käytetään on ompelupidennys. Päässäni on useampi kisko, joihin on ommeltu kiinni hiusnauhaa.
Käyn nostattamassa pidennyksen n. 3kk:n välein ja olen ollut tosi tyytyväinen.
Mieheni irrottaa päässäni olevan pidennyksen edellisenä iltana (tämä neuvottiin puolisolleni hoitolassa).
Pesen irroitetut hiukset ja laitan niihin hoitoaineen ja kuivatan ne. Hoitolassa hiuksiini tehdään kolme kiskoa ja niihin ommellaan hiusnauhaa. Operaatioon kuluu aikaa n. 1,5 tuntia, mikäli hiukseni eivät ole rastoilla. Normaalisti rastoja ei pääse syntymään, koska pyrin käymään säännölliseseti pidennyksille tarkoitettua shampota ja hoitoainetta.- kerran käynyt
Mä en hirveesti tykännyt siitä Heavenlynailsin paikasta, jotenkin nuhruinen ja tunkkainen.
- Herätys
kerran käynyt kirjoitti:
Mä en hirveesti tykännyt siitä Heavenlynailsin paikasta, jotenkin nuhruinen ja tunkkainen.
No ei todellakaan ole nuhruinen eikä varsinkaan tunkkainen.
Tilat on erinomaiset ja tunnelmalliset. Tyylikäs sisustus ja ihana eteeristen öljyjen tuoksu tulee vastaan jo ovella. Ja todella mukava henkilökunta.
- riittastina
Moikka. Nyt on tullut joku uutuuspidennystekniikka, muistaakseni mago (siinä kaiketi jotenkin letitetään pidennykset hiuksiin) käyppä googlettamassa liikkeitä jotka niitä tekevät.
- Anonyymi
Onko uutta tietoa Espoosta, tekeekö kukaan ompelupidennyksiä nykyään?
- Anonyymi
Onko tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391