Missä Turun seudulla kannattaa huollattaa Passat? Eilen maksoin tunnin työstä 210 euroa/tunti. Odotin paikan päällä. Kokonaishinta oli 367 euroa.
Mainoksia tulee postiluukusta edullisemmista huolloista, joten nyt saa VW auto jäädä. Tiedän, että monet huollattavat aivan muualla. Eilen ainakin tulin ryöstetyksi. Huoltoesimiehiä istui pöytiensä takana kymmenkunta odottamassa tilauksis. Minun puolestani saavat odottaa niitä edelleen.
Vain firmoilla on varaa huollattaa auto Rueskalähteentien huollossa, ei yksityisellä.
Mihin VW Passat? Ryöstöhinta eilen
4
278
Vastaukset
- kohtuuhinta
Itse olen tehnyt aina autoa vaihtaessa seuraavasti: Jos Auto, Jota on käyty jo koeajamassa, Miellyttää, Niin ennen ostopäätöstä selvittelee huoltohintoja etukäteen useammasta paikasta. Näin välttyy ikäviltä yllätyksiltä jatkossa, Kun huolto tulee ajankohtaiseksi.
- ........
Onhan toi aivan karmea hinta 30 tkm ajon jälkeen. Mieti nyt vähän mitä kirjoitat.
- 18+6
Kyllähän "merkkihuollot" oikeasti ovat rahastusta. Uusi auto ei tarvitse noissa ensimmäisen 50-60 tkm aikana tehdyissä huolloissa käytännössä muuta kuin uudet öljyt, tulpat, jarrunesteet, sisäilmasuodattimen ja vikamuistin lukemisen. Nyrkkipajassa tehtynä työt 40-80 eur ja tarvikkeet päälle. Autoa ei aikuisten oikeasti sen parimmin "merkkihuollossa" tutkita vaikka huollon tarkistuslista sisältää pitkän rimpsun muka-tarkistettavia asioita.
Sitten kun autossa alkaa oikeasti (takuuajan jälkeen) olla vikoja ja korjauksia vaativia asioita, tuollaiset 400-500 euron "huolto"laskut alkavat olla hyväksyttäviä (uudet jarrupalat/-levyt, kuluneita palloniveliä, rikkoutuneita abs- ja lambda-antureita yms..).
- -------
Kato tojoterot käyttää huollossa 15 tkm välein, laske siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952