Tinittää vain, mikä avuksi? Vai pitääkö tottua?

Korvissasoi

Moi! Olen 18 vuotias mies. Toissapäivänä kun istuin koneella niin alko yhtäkkiä vaa, ilman mitään syytä ainakaan sillo, koska en kuunnellu musiikkia, niin kauhea piippaus. *äni voimistu, oli puoli minuuttia erittäin voimakasääninen piip. Noh se helpotti, mutta silti jäi siriseen päähän. Tämäkö on nyt sitten sitä Tinnitusta?

Mulla on hartiat ja niskat jumissa kyllä, en oo esim ikinä käyny hierojalla. Ja istun koneella paljon koska teen töitä koneella.

Ääni ei haittaa päivisin kun olen ulkona, tai istun esim bussissa/ratikassa. Mutta illalla, ja varsinkin jos herää keskellä yötä, en saa nukutuksi enää.

Ihmiset sanoo että oioi olet vaan niin stressaantunut kun valmistut siksi sinulla piipittää korvissa. No mulla mitään stressiä ole prkl, mä nautin että kohta on juhlat ja opiskelu on ohi!

Ellei tämä piipitys katoa maanantaina kun on juhlat juhlittu niin menen kyllä lääkäriin. Saavat kertoa jos osaavat että miksi näin on onko vika korvassa vai lihaksissa vai mikä on.

Mutta erittäin turhauttavaa, ja hieman pelottavaa :( En halua esim mihinkään sivariin tai b-papereita armeijaan, vaan ihan kunnolla vaa sinnekki. Hemmetti että näin piti käydä.

Kokeilin tänään tällaisia ohjeita aamulla, helpotti hieman niskaa ja hartioita mutta ei piipitystä:

"Nosta hartiat ylös - laske rennoksi - työnnä käsiä eteenpäin. Toista noin 20 kertaa. Pyöritä kyynärpäitä ympäri noin 20 kertaa vaihda puolessa välissä suuntaa.

Niskan sivuosan lihasten venytys: kallista päätä oikeaa hartiaa kohti ja työnnä samalla vasenta kättä alaspäin. Sitten sama toiselle puolelle.

Kaulan etuosan lihasten venytys: kallista päätä sivulle ja käännä katse kattoon. Ja sama toiselle sivulle.

Niskan takaosan ja yläselän lihasten venytys: paina leuka rintaan ja anna yläselän pyöristyä. Käsien paino lisää venytystä."

1

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6852
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4361
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      47
      3678
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3482
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3398
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      184
      3373
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2889
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2594
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      43
      2431
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13