Näin unta että asuin vielä vanhassa asunnossani. Unessa ovet heilui ja jotain ilmestyi roikkumaan oven pieleen (liekkö rintaliivit?), olen sinkkumies joten tuommoisia ei minun asunnossani ole. Ajattelin että äitivainaani yrittää varmasti lähettää minulle viestiä rajan takaa, jotain tärkeää?
Makuuhuoneen oven taakse tupsahti Scarlett, ulkonäöltään vielä saman näköinen kuin Suomessa näkyvävissä jaksoissa. Scarlett sanoi minulle, että hän tuli tänne teleporttaalin kautta ja että se tykkää minusta.
Aloimme sitten siinä hempeilemään Scarlettin kanssa ja sekstailimmekin unessani, mutta samperi vieköön, homma ei onnistunut! Olin hirmu pahoilaan ja valitin Scarletille, kun ei hommasta tullut mitää. Scarlett oli myös hyvin pettynyt ja valitti minulle kovaan äänee huonoa mieskuntoani.
Flops! Heräsin! Huh huh, olipa todella ihmeellinen sekoboltsi uni!
Sekoboltsi Scarlett uni
mies..
2
290
Vastaukset
- capmen
Mäkin näin scarlettista yks yö unta ei mitenkään sekstailtu mut olin senkaa vaa jossain random paikoissa
- sirmate
Toivottavasti mäkin näkisin tollasta unta,tosin toivoisin et hommat ei lopu kesken.😸
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576