etsin itselle mahdollisimman halpaa uutta pyörää, ehdotuksia mistä?
Ja ei, en ole maksamassa sen enempää ja en mitään "laadukasta" pyörää tarvitse.
Mistä Pyörä alle 200
22
597
Vastaukset
- halvalla...
Mahdollisimman halvan pyörän saat katselemalla postiluukusta yllättäen ja pyytämättä tippuvista mainoksista. Niitä myyvät huonekaluihin ja autotarvikkeisiin alkujaan erikoistuneet "asiantuntijaliikkeet".
Et sitten tule tänne itkemään, ettei se ollut hyvä.
Jos oikeasit etsit kahdella sadalla käyttöpyörää, vie rahasi kierrätyskeskukseen tai selaa vähän tori.fi, huuto.net tms.- kkkk4
Lähinnä nettiosotteita kiitos ja nimenomaan etsin UUTTA halpaa pyörää. Torit sun muut tiedän kyllä, mutta haluan UUDEN ja HALVAN. En ole poraamassa jälikäteen jos ei ollut hyvä. Riittää kyllä varmasti minun tarkotuksiin nuo halppis pyörät ja varaosia ja osaava korjaaja omasta takaa :)
- tai Hobby Hall
kkkk4 kirjoitti:
Lähinnä nettiosotteita kiitos ja nimenomaan etsin UUTTA halpaa pyörää. Torit sun muut tiedän kyllä, mutta haluan UUDEN ja HALVAN. En ole poraamassa jälikäteen jos ei ollut hyvä. Riittää kyllä varmasti minun tarkotuksiin nuo halppis pyörät ja varaosia ja osaava korjaaja omasta takaa :)
No mene Bilteemaan. Mitä täällä kyselet tyhmiä?
- Kksksks
kkkk4 kirjoitti:
Miksi ostaa uusi kelvoton kun käytetyn ja KÄYTTTÖKELPOISEN saa samalla hinnalla?
- halvalla...
tai Hobby Hall kirjoitti:
No mene Bilteemaan. Mitä täällä kyselet tyhmiä?
Provohan tämä on ihan selvästi. Jos kysyjä oikeasti haluaa neuvoja, vastaukset ovat vähän erilaisia.
Ei jatketa. - Alkup. Maantiepyöräi
kkkk4 kirjoitti:
Ei osaava korjaaja viitsi korjata kokoaikaa jotain romua. Hae joko kierrätyskeskuksesta 80-luvun retki- tai mummopyörä tai sitten laita enemmän rahaa pinoon.
- isihiki
Just ostin pojalle eilen 450 € pyörän tori.fi:stä satasella. Takapyörän laakeria piti hiukan kiristää ja nyt on pojalla uudenkarhea 26" dirtti levyjarruilla.
- bike fellow
Turhaa on mennä arvostelemaan alle 200 euron pyöriä. Ne kestävät suurin piirtein siinä missä 400 euroa maksavatkin, tosin kalliimmissa on jotakin ylimääräistä, jota pyörässä ei enimmäkseen tarvita lainkaan.
Takuu nimittäin on halvemmillakin pyörillä eikä niiden maahantuojan kannata hankkia itselleen huolia takuuvikojen johdosta.
Käytettyjen pyörien osto voi olla arpapeliä. Niissä voi ilmetä piileviä vikoja, joita ei ostohetkellä huomaa.- ,,,,,,
höpöhöö.... mitä ylimääräistä muka kalliimmissa pyörissä on? itse en tuhlaisi rahojani huonoon, uuteen pyörään mutta kukin tyylillään.
- isihiki
Kyllä alle 200 € hintaluokassa todennäköisyys saada "rimpula" kasvaa olennaisesti.
Huonolaatuiset osat ja kehno ruostuva teräsrunko esimerkkinä. Nimenä vaikkapa turvallinen ja suomalaisille tuttu "Solifer" jopo-kopio.
Ketjujen kiristys vaatii ketjujen lyhentämistä, koska jarrurauta (säädöt jo lopussa) estää taka-akselin siirtämisen urassa taaksepäin. Ketjut ovat siis jo pienellä ajomäärällä venähtäneet. Kaikki kromatut osat ruostuvat. Satulaputki ruostuu, Tarakasta yksi diakonaali poikki. Lokarit veltot.
Satula, renkaat ja valkoinen helmiäsväri ainoat hyvät asiat.
Tollasen erehdyin ostamaan joskus likalle 129 € plussatarjouksesta (ovh 199).
Ajoi kesän ja laitettiin varastoon seisomaan. Poika olis halunnut maalata sen nyt mattamustaksi ja vähän rossata, totesin ketjujen kiristyksen yhteydessä, että myydään pois joillain kympeillä, laitetaan vahinko kiertämään...
300-400 € on hyvä mahis ostaa esim. uusi Insera tai biltema, jossa osasarjat on samoja, kuin esim. puolet kalliimmissa brandi-pyörissä.
Ja jos on silmää, eikä tarvii hätäillä, markkinoita seuraamalla esim. tori.fi:stä voi saada 100-250 € muutaman kerran käytetyn laatupyörän, joka on maksanut uutena 500-800 €.
Tuli ostettua juuri ovh 1250 € pyörät 2 kpl 320 € hinnalla. - Fillaristivaaaan
Et tiedä fillareista tuon taivaallista. Hintaero ei todellakaan tule varuste-eroista vaan siitä että halvemmassa on käytetty halvempia eli suomeksi huonompia komponentteja. Ohjainkannatin, satula, vaihteet, polkimet ja poljinkammet, laakerit jne. Uutena ero kalliimpaan ei ole iso mutta kun olet ajanut vuoden niin vanha alkaa hajoamaan käsiin. Takuu on halvemmassakin mutta syö miestä käyttää uudenkarheaa fillaria jatkuvasti pajalla ja takuuajan jälkeen maksat kaiken itse.
Loppupeleissä tulee halvemmaksi ostaa kalliimpi. - Just that you know
Fillaristivaaaan kirjoitti:
Et tiedä fillareista tuon taivaallista. Hintaero ei todellakaan tule varuste-eroista vaan siitä että halvemmassa on käytetty halvempia eli suomeksi huonompia komponentteja. Ohjainkannatin, satula, vaihteet, polkimet ja poljinkammet, laakerit jne. Uutena ero kalliimpaan ei ole iso mutta kun olet ajanut vuoden niin vanha alkaa hajoamaan käsiin. Takuu on halvemmassakin mutta syö miestä käyttää uudenkarheaa fillaria jatkuvasti pajalla ja takuuajan jälkeen maksat kaiken itse.
Loppupeleissä tulee halvemmaksi ostaa kalliimpi.Pointti on hyvä. Pitää kuitenkin muistaa, että laatukomponenttejakin saadan eri hinnoilla. Varsinkin jos isompi yritys tilaa niitä suurina määrinä ja valmistaa edullisempia pyöriä. Liiankin useasti pelkkä brandi tuo tuotteelle ylimääräistä hintaa..
- LZ 127
Just that you know kirjoitti:
Pointti on hyvä. Pitää kuitenkin muistaa, että laatukomponenttejakin saadan eri hinnoilla. Varsinkin jos isompi yritys tilaa niitä suurina määrinä ja valmistaa edullisempia pyöriä. Liiankin useasti pelkkä brandi tuo tuotteelle ylimääräistä hintaa..
Nyt puhutaan alle 200 euron pyöristä. Mitä ihmeen "laatukomponentteja" sellaisissa on? Samaa Tourney-kuraa kaikissa.
- Tuossa on yksi
http://www.evanscycles.com/products/charge/plug-2013-single-speed-bike-ec042796
Hain oikein urakalla. Tuota halvempaa järkevää uutta pyörää en löytänyt. Esimerkiksi crossarit Evansilla alkavat kutosella ja CRC:llä ysillä.
http://www.evanscycles.com/products/jamis/nova-sport-2013-cyclocross-bike-ec041504 - Advisor X
Kyllä löytää paljonkin hyviä pyöriä alle 200€ hintaluokkaan, ei kyllä välttämättä suomesta. Tietenkin kyseiseen hintaluokkaan mahtuu paljon niitä huonojakin. Pitää vaan osata etsiä. Yksi parhaista vaihtoehdoista on http://www.amazon.co.uk/Vittesse-Sprint-21-Speed-Alloy-Racing/dp/B003DZ15CQ/ref=sr_1_24?s=sports&ie=UTF8&qid=1370845999&sr=1-24 kyseinen pyörä on saanut paljon arvostusta tunnetuillakin road biking sivustoilla ja hintalaatusuhteeltaan erinomainen vaihtoehto. Ei ehkä vastaa 450€-> ylittäviä pyöriä mutta jos ei sitä kaikkein parasta pyörää halua niin loistovalinta. Ammattipyöräilijät sanoo etteivät edes koskisi alle 600€ pyöriin. Siksi pitää muistaa että paras pyörä riippuu katsojan kuvakulmasta eli mitä pyörällä haetaan. Hyvää, toimivaa keskitasoa vai top notch kilpapyörää. Sen verran lisäinfoa Britti amazonista (amazon.co.uk) eli ei tule lisä alveja ym. Tulleista kun tilaa ja lähes kaikki tuotteet saa myös ilmaisella kuljetuksella. Itse suosin kyseistä sivustoa kun hyväksi todettu. Haluan kyllä painottaa sitäkin ettei käytettyjen tuotteiden ostoa kannata boikotoida nimittäin useasti voi löytää tuotteita jotka on käyttämättömiä/erittäin vähän käytettyjä halvalla. Esimerkiksi itse ostin "käytetyn" GPS sykemittari kellon joka uutena olisi maksanut 400€ hintaan 250€ ja laite oli aivan käyttämätön. Lahjaksi saatu tuote mille ei ollut käyttöä. Sinettiäkään ei oltu vielä rikottu.
- LZ 127
Tourney-tasoinen pyörä tuokin on. Ei poikkea millään olennaisella tavalla saman hintaluokan pyöristä.
- Börje 321
Nyt on kyllä kaikista halvinta paskaa isketty kiinni linkkaamaasi pyörään. Ainoa Shimanon osakin näyttää olevan takavaihtaja, joka on vielä kaiken lisäks nimetöntä mallia. Voin kuvitella tuon painavan 15 kiloa kun kaikki putkiosat runkoa lukuunottamatta on valurautaa (joku näköjään punninnut 15,5 kiloa). Runkokin ohentamatonta aluputkea (hirveä ajaa painava). Mielenkiintoinen yksityistkohta on myös käyrätangon suoralle osalle taiteillut gripsift-vaihdevivut, jotta saadaan kaikkein halvin hinta kasaan. Halvimmilla maantiekahvoilla kun olisi hintaa tullut jo 150€ lisää.
- järjetkäteenheti
alle 200 egen pyörä pelaa loistavasti meillä niitä on jo 3 kpl, ajoa 3-500 / kesä
Muistaa huoltaa ja laittaa ketjuihin rasvaa, kiristää mutterit ym samaa, jota teen omalle 1000 egen feldtiille ja sisälle talveksi, no problem
ei me niitä rikki saada ajamalla. Jos tartee tosissaan ajaa, niin sitten joku 3-400 egen riittää hyvin 600-1000 km / kesä ajeluun. Sekin on aika pajon, jos on muita harrastuksia tms - pyöräilijä mies.
ostin kirpparilta maastopyörän 40 eurolla ja se on kestänyt jo 9 vuotta. Kerran olen siihen kaikki rattaat vaihtanut joka maksoi 110 euroa ja muutaman kumin olen kuluttanut ja ostanut uudet. muuten kulkee vielä hyvin. Mä poljen ainakin 7000 kilsaa vuodes.
- Blt
Ostin viitisen vuotta sitten Biltemasta tällaisen Yosemiten vaihteettoman, 28" rengaskoolla olevan miestenpyörän, Hinta oli muistaakseni 129,90€. Itse tosin "jouduin" sen kasaamaan.
En mä nyt tiedä sinänsä sen laadusta, mutta kyllä sen mun käyttöä on kestänyt hyvin nämä vuodet. Ja ajan kuitenkin aika paljonkin kesäaikaan, 10-30km/pvä. Asun kuitenkin isossa kaupungissa, niin fillari on täällä näppärämpi ja huomattavasti käyttömukavempi kesäkelillä kuin auto.
Ja on aika kiva ajettavakin vielä. Toki isommat ylämäet on vähän inhottavia, että se on jonkinmoinen miinus tuossa vaihteettomuudesta.
Eikä mun ole tarvinnut tehdä siihen mitään isoja remontteja. Perushuollot vuosittain, renkaat olen kerran vaihtanut.
Mainehan tässä nyt tietysti on varmasti mennyt "paremman väen" silmissä, mutta kyllä mä tolla nyt olen päässyt vaivattomasti aina sinne, minne on tarvinnut ja takaisinkin vielä. Eli en nyt ainakaan usko, että joku vähintään 500€ fikka nyt olis ollut NIIN paljoa parempi ainakaan, että sellaiseen olis kannattanut satsata rahaa.- ilmapyörä
Kyllä muuten todellakin on parempi, kokeileppa joskus, jopa 500€ pyörä kulkee kuin ilmassa verrattuna näihin pilteman pyöriin.
- Anonyymi
Huutonetistä etsisin myynnissä olevia pyöriä. Tämmöisen huomasin : https://www.huuto.net/kohteet/miesten-retkipyora-toimiva-7-vaihteinen/589367254
Jos olisin juuri nyt etsimässä miesten perus pyörää, tuo Tunturi vaikuttaisi hyvältä. Myyjän yhteystiedot näkyvät olevan sivuilla niin pyörän voisi heti ostaa ilman odottelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256