Matkaehdotuksia yksin matkustavalle naiselle kun aikaa on alle viikko, 4-6 päivää. Aasia kiinnostaisi mutta sinne pitäisi olla enemmän aikaa. Lontoo tai Pariisi ovat ilmeisesti suosittuja myös lyhemmälle reissulle. Löytyisikö muita ehdotuksia.
Ehdotuksia pitkän viikonlopun viettoon
5
185
Vastaukset
- Ii Salmi
Kävisikö Iisalmi?
- annie star
Eurooppa on pullollaan upeita kaupunkeja. Itse aina olen juuri sen 4-6 päivää kaupunkilomalla. En nyt ihan jaksaisi alkaa luetella kaikki mahdollisuuksia. Tutki karttaa ja yleensähän hinnallakain voi olla merkitystä; mihin saat kohtuuhintaisia lentoja haluamallesi ajankohdalle. No listaan tähän nyt omia suosikkikaupunkeja Euroopassa:
Rooma, Firenze, Praha, (Pariisi), Budapest, Pietari, Berliini, Munchen, Wien (mutta on enemmän edukseen kesäaikana). - onhan noita
Lissabon, Porto, Bratislava, Ljubljana, Zurich, Dublin, Ateena, Barcelona, Düsseldorf, Hampuri, Varsova, Venetsia, Krakova edellisen kommentin jatkoksi. Kaikissa itse käyty ja hyväksi havaittu. Varauksia ja listalla on Palermo, Verona, Zagreb. Lyhyempi visiitti riittää vaikkapa Riika, Kööpenhamina
- nina9
Pääasia on että kohteessa saisin tummaa patukkaa joka reikään,
ja mahdollisimman monelta.
- budapest fan
Budapesti Unkari ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952