elikä olen menossa unkariin autolla katsomaan formula 1 kisoja.olin myös viimevuonna siellä autolla ja ihan leppoisa reitti tuo on.olen lähdössä yksin joten olisin täältä kysyny jos ketään kiinnostaisi lähteä budapestiin matkaseuraksi.nyt pääsisi edullisesti käymään jos haluaa 150 e ottaisin polttoaine kuluja.on vähän tylsää ajaa yksin tuon matkan siinä meni viime vuonna n.27h.itse olen 35 v mies.vastauksia/kyselyitä voi laittaa vertical11@luukku.com.
unkariin autolla 150e
mies 25v unkariin f1
2
217
Vastaukset
- seppochuuuuuuuu
Mitäs tehtäis yöllä hotellissa? ;)
- minä
ei mitään koska en ota hotellia ajan yleensä suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214