olen 15v poika ja koulun jälkeen viimeisenä koulupäiivänä kaksi minin tuntemaa poikaa, jotka polttaa tupakkaa ja on muutenkin tommosia niin he löivät minua kumpikin kerran täysillä sivuleukaan. Ensimmäinen löi minusta katsottuna vasemmalta ja toinen oikealta. Viimeisessä iskussa kuului pieni ikäänkuin naksahdus tai semmonen ei niinku naksahdus vaan semmonen nivelien tai jonkun ääni. (en osaa oikein selittää). Tämän jälkeen he juoksivat paikalta, eivätkä edes vilkaisseet kuinka minulle kävi. Hetken aikaan olo oli (noin5 sek) semmonen aika pyörryttävä olo. ja kun pistän leuan kiinni niin kuuluu korvassa huminaa. En viitsinyt kertoa vanhemmilleni vaikka pitäisi tottakai. Hehän ovat nyt syyllistyneet pahoinpitelyyn. Mitä siis pitäisi tehdä heille että minulle? Todella törkeää oli tuo!!
Mitä pitäisi tehdä?
jouduinuhriksi
1
135
Vastaukset
- oloknatsi
Pyydä skinejä apuun
esitelkää ukisisti hah¨karistejö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266