Pari päivää heinäkuun alussa Pietarissa. Hotellin ajattelin varata läheltä nähtävyyksiä (esim. Nevskiltä), jonne voisi kulkea jalan ja/tai metrolla.
Onko antaa hotellivinkkiä?
Onko Pietarissa katuremontteja meneillään, jotka haittaa kulkua jos majoittuu Vasilievskyn saarella (esim. Sokos) ??
Katuremontit ja hotellin sijainti
viisumi kunnossa
2
174
Vastaukset
- piter1
http://nevskyhotels.com/en/home/ tästä linkistä löytyy pieniä kivoja hotelleja. Itse olen asunut Asterissa, pini ja rauhallinen paikka aivan keskustan tuntumassa, oma parkkipiha, yms. Pietarissa on saman verran populaa kuin koko Suomessa ja katujakin varmaan lähes yhtä paljon kuin Suomen kaikissa kaupungeissa yhteensä joten veikkaan että jokunen katuremonttikin siellä on meneillään, vai mitäpä itse luulet? :)
- viisumi kunnossa
Ainakin toukokuussa ollut Dvortsovyi Most (Palace Bridge) silta remontissa ja se haitannut melkoisesti. Mutta onkohan korjaus jo loppusuoralla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286