Elikkä kysymykseni kuuluu: olen varannut junalipun ja paikkani on ihan tavallisessa vaunussa. Nyt kuitenkin junaan olisi lähdössä koira, joka olisi minun vastuullani junassa. Voinko mennä lemmikkivaunuun ja matkustaa kuitenkin jo varatulla junalipulla, jos matka ja juna pysyvät samana? Vai onko minun ostettava kokonaan uusi junalippu mikä tulee taas todella kalliiksi?
Apuva pikaisesti
Niin ja näin
1
100
Vastaukset
- Paavo.
Ei sinun tarvitse ainakaan uutta lippua ostaa. Ei myöskään uutta paikkalippua, koska samaan junaan paikkalippukin sinulla on voimassa. Saatat joutua muutamaan toiselle paikalle, jos jollakin on varaus juuri sille, missä istut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164