Sekaisin ....

Maaret32

Kerronpa koko tarinan. Aikanaan 18v sitten teininä poika haki minut yllättäin kotoa kävelylle. Josta sitten seurasi yli vuoden yhteinen seurustelusuhde. Molemmat lähdettiin eri suuntiin ja tavallaan unohdettiin toisemme. Poika meni naimisiin ja hankki perheen, samoin minä vaikka lapsia ei minulla ole. Kummallakin nyt ero takana ja kuinka ollakkaan törmättiin yhteisen nuoruuden ystävän synttärijuhlissa. Mies on edelleen komea ja pitkä nyt vaan yh isä ja minä taasen olen eroni jälkeen seurustellut yli vuoden. Synttäreiltä lähdettiin yhtämatkaa pois, sain autokyydin kotiovelle. Edelleen siis seurustelen ja nyt myös tekstaillaan ja soitellaan tämän ex poikakaverin kanssa. Minun nykyinen ei pidä sopivana kaveeramista exän kanssa ei edes kaveripohjalla puheluita tai vanhojen muistelua kävelylenkillä. Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.

4

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

no ei tietenkään ole sopivaa sun alkaa lämmittelemään välejä exään! eihän siitä nyt mitään hyvää voi seurata!

et taida välittää kovin paljon nykyisestäsi?

• muista kumi.

Anna pil.lua sille kun kuitenkin haluat sitä. Naiset on aina valmiita petämään.

• it takes 2 to tango

Ja miehetkö ei muka ole...?

• Maaret32

No mistään pettämisestä ei ole kysymys vaan kun ollaan nuorina jo tunnettu ja nyt tavattiin niin en vaan ymmärrä miksi se niin on muka uhkaavaa minun nykysuhteelle. Uhkaavaa vain miehen mielestä kun taas ei olleenkaan uhkaavaa hänen omat nuoruuden ystävänsä vaikka naisia niissäkin on.
      En ole pettänyt en edes ole aikonut pettää. Riitelyä en vaan jaksais tästä asiasta. Ehkä kirjotin tämän väärälle sivullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43