VN900 custom kokemuksia?

k8s5

Otsakkeen mukainen kawa on yhtenä vaihtoehtona kun tässä pyöriä olen käynyt katselemassa. Millaisia kokemuksia on ko pyöristä? Jaksaako kaksipäällä mennä nopeusrajoitusten mukaan ajettaessa mukaanlukien moottoritienopeudet? Kaksipäällä ajoa kuitenki tulee varmaankin noin puolet kilometreistä.

21

5071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta 1800cc.

      Se jaksaa.

    • Kokoluokkansa 1

      Kyllä vn 900 jaksaa mennä raskaammassa lastissakin. Matkanopeutena pystyy hyvin pitämään moottoritienopeuksia. Vääntävä ruiskukone on aivan toista maata kuin 90-luvun kaasari customeissa, tuo 900 vastaa helposti vanhaa 1100:sta tai jopa suurempaa tuntumaltaan. Kannattaa käydä henkilökohtaisesti kokeilemassa, numeroarvoja tuijottamalla asia ei selviä.

      Fyysisesti 900:nen on samaa kokoluokkaa kuin isommat versiot, mutta painoa pyörässä on ~50-100kg vähemmän kuin isommissa versioissa eli yhden kyytiläisen verran.

      Saman ikäiset ja vain himena kalliimmat 1500 intruderit voisivat olla hyviä vaihtoehtoja myös.

      • kwaakkukawa

        Nuo saman ikäiset intikat on hirveän näkösiä ja ei niin haluttuja pyöriä,aikalailla eri tyylisistä pyöristä siis puhutaan, isompi intikka sitten löytänyt käyttäjänsä,ei huono mut huoltokustannukset sit tuplaantuu.....kawa on "järkipeli"


    • veryverynice

      Erittäin hyvä valinta , paras keskikoinen joka pärjää astetta isompienkin kanssa vertailussa,käy koeajamassa,customi versio mielestäni parempi ajaa kun classikki,iso ja ohut eturengas ei hae epätasasuuksia ja kevyt ohjastaa,sekä aluvanteet eikä pinnavanteet eli paikkapullo toimii kumin puhjetessa.

      • no hö

        miksei toimis paikkapullo pinnavanteella???


      • doimi ei klassikissa
        no hö kirjoitti:

        miksei toimis paikkapullo pinnavanteella???

        Siksi koska siinä on sisäkumi, paikkausaine lörähtää hukkiin.


    • värityksistä

      kannattaa kts ja varmistaa vm. kawan sivuilta siellä mallihistoria kertoo erivuosien värityksen, myynti-ilmoituksissa kun kaupataan pokkana rekisteröinti pm. mukaan
      uudempina ylivuotisia eikä valmistusajankohdan, aika kun syö samaltaval oli rekisterissä tai ei,musta väritys sitten ongelmallinen kun useana peräkkäisenä vuonna.Voi tulla jollekin ylläri kun onkin muuta vm. kun kuvitellu , onko sitte muukaan
      kuten kerrottu ?

    • Ujeltaa

      Vuokrasin vn900:n ja kiva oli ajella. Nestejäähdytteisenä, tiedä johtuiko siitä, kuumassa kaupungin kujilla pyörä alkoi viheltää/ ujeltaa jotain asiaan kuuluvaa moottorin ääntä kuitenkin - oli viesti minulle etten tälläistä ujellusta halua pyörästäni kuuluvan. VN900:ta en ostaisi. Minusta oikea tosikustomi on ilmajäähdytteinen ilman vihellys/ujellusääniä.

    • pääsviheltää

      Heh, melkosen uskottava tarina tuo juu ..".jotain asiaan kuuluvaa vihellystä moottorista " : )

      • bbf

        Mua kans kiinnostaa VN900:n kovasti.Jotain korroosio-ongelmaa vanteissa ja
        pakoputkissa on esiintynyt mailmalla(USA?).WWW.ReviewCentre.com motorbikes,cruisers-sivulta voi lukea asiasta.Olis tarkoitus hommata pyörä
        kesäksi(2014ehkä...). Vaikea on valinta:XVS950-Yama,VN900-Kawa ja C800-Suzuki kun ovat tehoiltaan ja painoiltaan miltei tasaväkisiä - paperilla.
        Hinnatkin uutena ovat vajaan tonnin sisällä.Mutta tuskin uutta pyörää tulen hankkimaan.


    • teijoliini

      Meillä on toisena pyöränä tuollainen VN 900 custom ja erittäin mukava peli on. Ketterä, helppo käsitellä, miellyttävä myös matka-ajossa, ihan riittävästi tehoa kahdestaan ajamiseen (tosin customin satula ei ole kovin matkustajaystävllinen vrt. classic-malliin) ja muutenkin sangen mainio prätkä. Vakioputkien ompelukonesurina on hieman ujohko, mutta enpä noista meluputkistakaan oikein perusta. Verrattuna esim Yamaha Dragstar 1100:een, niin VN 900:ssa on tilavampi ajoasento. Hyvä ostos siis.

      • bbf

        Mukava kuulla positiivista Kawasta.Ulkonäkö miellyttää
        ja muutenkin on ko. pyörästä tarjontaa käytettynä:todennäköisesti
        laitan käytetyn cruiserin.


      • paras suoraan .
        bbf kirjoitti:

        Mukava kuulla positiivista Kawasta.Ulkonäkö miellyttää
        ja muutenkin on ko. pyörästä tarjontaa käytettynä:todennäköisesti
        laitan käytetyn cruiserin.

        Tällä mallilla pärjäät vuosien päästäkin:

        http://www.bikewalls.com/wallpaper/Kawasaki_VN1700_Voyager/312562331/1024x768.html


    • vnclassic

      2-päällä custom mallin satula ei kyllä vyöruusua naurata, harkitse classic versiota.

      • VN900

        Kyllä tuo riippuu siitä ruusun pyllystä paljon. Omani ei koskaaan valittanut. Nyt istuskelee 1700 classikin penkillä eikä oo puhunu et ois paree ku edelline. Mut viel itte toho pyörään. Helvetin hyvä ja hinta laatu suhde kohdillaan.


      • ällö laardia
        VN900 kirjoitti:

        Kyllä tuo riippuu siitä ruusun pyllystä paljon. Omani ei koskaaan valittanut. Nyt istuskelee 1700 classikin penkillä eikä oo puhunu et ois paree ku edelline. Mut viel itte toho pyörään. Helvetin hyvä ja hinta laatu suhde kohdillaan.

        Tietenkin jos on ällö hehtaariperse jossa on laardia vaikka naapurille jakaa, niin sama mikä siellä ahterin alla on.
        Joten älä puhu paskaa, classicin ja customin satulat on ihan eri luokkaa matkustajan kannalta.

        ----------------------------------


    • Ottaisen sellaisen

      Näppärä pikku customi. Runko kuin isommasta pyörästä. Hyvät ajo-ominaisuudet.
      En osaa vastata kaksipäällä ajamiseen. Mutta yhtä kyllä kuljettaa ripeän näköisesti.

      Ilmeisesti ihan luotettava ja jees peli pitkäksi aikaa.

      • "ripeän näköisesti"

        Voi lol!


      • niin -90´lukua

        Kyllä, 903 cc ruiskukoneessa enemmän vääntöä kuin vanhoissa 1100 cc kaasarikoneissa, joutuu näyttää niille perävaloa.

        No nehän on vanhaa ja epävarmaa tekniikkaa muutenkin.

        Vain köyhä/tyhmä ajaa kaasareilla tänä päivänä, kun on saatavilla parempaakin.

        -------------------------------------------------------------

        "En osaa vastata kaksipäällä ajamiseen." Minä osaan, tuhansia kilometrejä takana vaimon kanssa. Ei mitään ongelmaa.


    • nyork

      Ainaskin kestää ajoa ihan mielinmäärin, eipä ole ollut koskaan ongelmia tekniikan suhteen ja kokonsa puolesta tosiaan kehtaa parkkeerata minkä vaan pyörän viereen. voipi suositella lämpimästi, luotettavia ja hyviä ajaa nämä nyky vn:t

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe