22.9 syntynyt NEITSYT vai VAAKA?

Lonely

Siinähän tuo kysymys tuli.. oon itse syntynyt 22.9 ja aina pitänyt itseäni neitsyenä, mut kun esim. osassa lehtien horoskoopeista sanotaan, että 22.9 syntynyt on jo vaaka, joissain taas vasta 24.9.. ja olen myös kuullut, että se voi vaihdella vuosittain tuo horoskooppimerkin vaihtumis aika.. mistä voisi saaada tietää totuuden?

5

1679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duud

22.9 olen itsekkin syntynyt, ja neitsythän minä olen. 23.9 vaihtuu vaa'an horoskooppi. :)

• Lonely

no, toivotaan näin, että minäkin olen neitsyt.:) jossain vaan kuulin, että nää horoskooppien vaihtumispäivät vaihtelee vuosittain, ja että voi riippua jopa kellon ajasta.. että esim. 22.9 aamulla syntynyt voi olla neityst, illalla syntynyt vaaka, mutta en sitten tiedä?

• vaihtelee
        Lonely kirjoitti:

no, toivotaan näin, että minäkin olen neitsyt.:) jossain vaan kuulin, että nää horoskooppien vaihtumispäivät vaihtelee vuosittain, ja että voi riippua jopa kellon ajasta.. että esim. 22.9 aamulla syntynyt voi olla neityst, illalla syntynyt vaaka, mutta en sitten tiedä?

Merkkien siirtymä vaihtelee tosiaan vuosittain.
        Itsekin syntynyt 22.9., ja syntymävuotenani olen mahtunut vielä neitsyen merkkiin. Aikoinani tarkistin sen jostain astrologia kirjasta, jossa oli pitkä liuta vuosia ja planeettojen siirtymisiä. Nythän löytäisi jo netistäkin. Etsivä varmasti löytää.

• neitsyt
        vaihtelee kirjoitti:

Merkkien siirtymä vaihtelee tosiaan vuosittain.
        Itsekin syntynyt 22.9., ja syntymävuotenani olen mahtunut vielä neitsyen merkkiin. Aikoinani tarkistin sen jostain astrologia kirjasta, jossa oli pitkä liuta vuosia ja planeettojen siirtymisiä. Nythän löytäisi jo netistäkin. Etsivä varmasti löytää.

Eikös 22.9 syntyneet ole vielä neitsyitä, mutta 23.9 syntyneet vaihtelee neitsyen ja vaa´an merkeissä.
        Mieheni on syntynyt 23.9 ja huomaan kyllä että aika paljon hänessä on neitsyttä, niin kuin minussakin (s.18.9), mutta taas vaa´an merkit tulee välillä ilmaan.

• 22.9
        neitsyt kirjoitti:

Eikös 22.9 syntyneet ole vielä neitsyitä, mutta 23.9 syntyneet vaihtelee neitsyen ja vaa´an merkeissä.
        Mieheni on syntynyt 23.9 ja huomaan kyllä että aika paljon hänessä on neitsyttä, niin kuin minussakin (s.18.9), mutta taas vaa´an merkit tulee välillä ilmaan.

Aurinko eli se yleisesti käsitetty "horoskooppimerkki" vaihtuu merkistä toiseen joka vuosi hieman eri kellonaikaan. Ei muuta kuin ottamaan selvää oman syntymävuotensa siirtymisajasta esim. www.astro.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5474
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2721
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1591
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1462
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1429
    Aihe