Minä rakastan kalaruokaa ihan yli kaiken, mutta koska varani eivä riitä kaikkein kunnollisimpaan herkkuun, enkä kuitenkaan halua hakea mitään rahallista apua ruuan hankintaani olen siirtynyt "hiukan iäkkäimpiin kaloihin".
Vaikka roskiksesta dyykatty kala, voikin olla hajunsa puolesta sellainen "tuonpuoleinen" saatta se pannulla paistettuna olla todella herkullista.
Suosittelen.
Haisevaa ja pilaantunutta.
Hyväkala
2
133
Vastaukset
- oletpa tosi tyhmä
Oletpa tosi tyhmä, kuinka noin typeträ voi edes olla. Kyllä tietää miksi elät kurjuudessa, johtuu tyhmyydestäsi.
Hommaa onki itsellesi, niin pysyt kalastamalla tuoreessa kalassa. - laadun vaatija
En suosittele. Itse en viitsi ostaa edes norjalaista lohta, koska se on turhan monta päivää reissussa ja haiskahtaa jo kaupassa - eikä maistu kovin hyvältä valmistettuna. Rasvaisissa kaloissa maksimi minulla on kaksi päivää pyynnistä - vanhempaa en osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256