Mua on alkanu vituttaa asuu ulkomaalais kaupungissa Suomessa, vai ovatko kaikki kaupungit nii et niitä vilisee kaikkial? Alotetaas vaikka mun kärisimyksistä: Kun olin pieni nii mun tavaroi vasrastettii ja ne vittuili meil suomalaisil ja oli oikee rasistisii, puhkos pyörän kumitm ja pöllis pyöränki lopulta! Myös jotain tönimisii ja pientä väkivaltaa ku olin pikkupoika... Sitten ku vähä vanhenin nii ne pöllis mun mopon ja testaili sitä ja jos ei antanu nii oli veitsi pian siinä kaulan kohalla ja ne myös kaatu sillä ja meni aina joku paskaks... Nooh joo sit kerra ku meni hermot kolme ulkomaalaist koitti vetää mua pois mun autosta ja päästä testaamaan sit vaa kirosin ja huusin et vittu päästäkää irti, sit yks löi mua takaat päi päähä pari kertaa nii et sain hetkellisen vamman, mikä onneks parani... Sit ne pöllii mun vaatteetki vittu!
Joo ja sitte niil rakennettii joku moskeijaki tänne -.- ja 60-80% niist on työttömii? Ja aika monel on rikosrekisteri... On siis olemassa hyviiki ulkomaalaisii, että tä on niille paskiaisille, jotka on vittuillu mulle koko elämän ajan!
Ulkomaalaisten karkoitus poikkeuksesta tavaksi!
rgggrw
2
171
Vastaukset
- mono loco
Voi voi pientä, elämä kolhinut jo nuorena. Kyllä se vielä potkii päähän myöhemminkin, älä ole huolissasi.
Noin alkajaisiksi, voisit kokeilla vaikkapa sanakirjan avaamista ja tutkiskella sieltä, mitä - mm. tämän palstan otsikossa - esiintyvä sana "ulkosuomalainen" tarkoittaa. Sen jälkeen voitkin pohtia, miten tämä yllä oleva vuodatuksesi mahtaakaan liittyä palstan aiheeseen...- väärä palsta
Ap'lle: Voit tietenkin purkaa mieltäsi missä haluat, mutta asia ei meitä ns ulkosuomalaisia oikeastaan koske.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066862- 954381
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483736Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483492- 513428
- 1863389
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242909- 672604
- 442454
- 131814